Een gezellige zaterdag

Vanmorgen om half 8 wakker van de wekker. Ik was in de badkamer en daar was Theresa al Oma kunnen we komen ontbijten. Jannick kwam met de kinderen , Meli iwas werken. Het was zoals altijd gezellig. Daarna zijn ze gebleven. Theresa en Sabrina wilden tv kijken en dat was goed en later heb ik er een eind aangemaakt. Theresa had veel huiswerk omdat ze ziek was geweest. Dan heeft ze het dinsdag gekregen en dan mag ze dat bij ons allemaal maken van Ingrid. (lees moet) Wij willen dat ze alles maakt en ze was dus de hele dag verder bezig met af en toe pauze. Ze wist ook niet van alles wat ze ermee moest want degene die het gebracht had had gezegd dat hij het niet wist. Wij vinden dat ze nu genoeg gedaan heeft en Jannick had al de juf aangeschreven maar niets gehoord. Ik vind dat een leerkracht op zijn minst een begeleidend briefje erbij kan doen. Sabrina zei dat ze ook huiswerk ging maken en ging met haar speelcomputer aan de gang. We hadden gevraagd wat Sabrina voor haar verjaardag wilde en daar kwam een microfoon uit om te zingen. Nu had ik er ooit eentje voor Theresa gekocht van K3 en die ging Theresa halen en mag Sabrina hebben. Dat ding is als nieuw en Sabrina zo ontzettend blij. Ze blijft er mee zingen en dan geeft ze zich zelf een applaus (dat zit er ook op)
Ik heb middageten gemaakt een hele grote pan bruine bonensoep , goed gevuld met speckjes, worst en groente. Allemaal gegeten. Ik had een groot bord met zoete naspijzen. marillenkrapfen en Marillen cake.
Jannick zei jullie hebben echt veel werk verzet bij de konijnen. Tja wij doen het niet half en pakken het goed aan. Tot heden zitten ze alle drie er nog in. Af en toe nu het hek
controleren of alles nog dicht is. Het zijn slimme beesten.
Eind van de middag was er nog soep voor wie wilde en dat waren Jan en Jannick, Theresa wilde crakers met wat erop, Sabrina had nog soep van vanmiddag. Er was nog brood. Met zijn allen in de huiskamer aan de salontafel. Om 19 uur vertrokken ze naar beneden en dan zou ook Meli al snel thuiskomen. Sabrina viel zo wat om van de slaap.
De kinderen hebben altijd als ze komen een soort rustfase nodig en dat kunnen ze hier krijgen.