Dag 2 Pijnacker, Schiedam en Leiden

Nederland, Schiedam

Dag 2 Een heel erg stormachtige dag en ik blij ben dat ik gisteren geland ben en niet vandaag. Er is best veel schade door de storm. Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten want Manfred had chinees gehaald.

Wat voor ons een enorme verwennerij is. Vanmorgen stond hij onze boterhammetjes te maken, koffie en een jus erbij. Nadat we die weg gewerkt hadden gingen we naar station de Vink lopen en ik had eerst op internet gekeken hoe ik Jan met mijn kaart met korting kon laten reizen. WE waaiden zo wat bij de kaartenautomaat vandaan . Eerst mijn kaart opgeladen dan de meereiskorting bij Jan erop gezet. Dan op het perron langs de scanner en ja het werkte allemaal. De trein kwam en de Laan van NOI uitgestapt om daar de metrolijn naar Pijnacker zuid te nemen. Dan ben je daar al vlakbij Angela en Bert. Jula was geloof ik toch wel blij ons te zien al ziet ze ons niet vaak. Al weer verwend met cake bij de koffie en we mochten ook middageten allemaal lekkere paasdingen. De auto van hen staat al zo lang op non actief dat Bert de wegenwacht moest bellen want de accu was leeg. Wij mogen de auto lenen en van hen zijn we met de auto naar Randy, Laura en Björn gegaan. Het was al echt lang geleden dat we bij hen waren. Een hele leuke en gezellige middag alweer met wat lekkers bij de koffie en heerlijk avond eten alweer van de chinees. Daar moeten we wel van genieten want als we weer thuis zijn duurt het heel lang voor we dat weer eten. Randy moest helaas gaan werken want hij was opgeroepen dat er wat mis was en moest het gaan oplossen. Wij wilden toch weg gaan dus hebben we maar gelijk van allen afscheid genomen en ook gegaan en terug naar Leiden. Daar troffen we op het moment van weggaan Ramon en Debby , Mandy en Derk dus ook die nog even gezien en ik kon dus het cadeautje voor de twins aan Mandy persoonlijk geven. Een hele gezellige avond met Erna en Manfred en nu dan nog even snel mijn dagboek bijwerken. Als deze week zo doorgaat heb ik vakantie nodig als we terug komen en durf ik niet meer op de weegschaal.
Morgen weer een lange dag met vast weer heel veel leuke momenten.

Veel plezier de resterende dagen!