Relaxte dag

Gisteravond een ontzettend gezellige avond gehad met Rob. Eerst samen gegeten en koffie drinken en dan borrelen. Het werd laat en ik ging pas om 1 uur naar bed maar sliep wel gelijk. Altijd iets om naar uit te kijken als Rob weer in het land is. We gaan proberen om ook nog bij hem langs te gaan. Moeten even goed kijken wanneer het zou kunnen want Jan moet ook nog een paar dagen in het ziekenhuis.
Vanmorgen pas tegen 8 wakker en Ingrid kwam dus eruit om koffie te drinken. We zaten op ons gemak toen Jannick belde en zei er staat iemand voor de deur. Hij krijgt die melding en kan dat zien. Dus Ingrid naar de deur. Was ze vergeten dat ze de dag dat Silke altijd komt geruild had voor vandaag. Tja moet kunnen. De zon scheen al volop en snel erg lekker in het zonnetje met 14 graden. De zon blijft nu tot zeker kwart voor 2 dus al bijna dat de zon boven de berg blijft.
Ik dan maar douchen en zo en dan aan het middageten beginnen ondertussen kommeren om de te drogen was van Ingrid. Samen met Jan gegeten de boel opgeruimd en de vaatwasser kon ook aan. Net de laatste was naar beneden gebracht maar niemand thuis.
Een rustige middag samen met Jan .