Bloedhete dag

Vanmorgen rondom 7 wakker en om 8 opgestaan. Na al de ochtend dingen en een kop koffie op weg naar Schladming naar de brandweer, We waren mooi op tijd en het was al knap heet. De hal met sport over geslagen ook de kledinghal maar wel naar de speelgoed en de boekenhal- Ik heb een grote houten winkel gekocht voor Sabrina. We willen het speelhuis gaan uitbreiden en een stuk er aan bouwen en daar de winkel inzetten. Jannick is vandaag op de ambulance en die belde en ik vroeg hem die grote houten platen wil Meli die ergens voor gebruiken? En hij zei als ze hoort waarvoor dat denk ik dat ze wel gebruikt mogen worden en hij had al ideeen hoe het zou kunnen. Dat winkeltje wil ik nog opknappen dus ik heb weer een nieuw project . Thuis gekomen aan de koffie op het balkon onder de luifel. Met de laatste tom poezen. Dan later vlees op de Tefalgril gedaan en met een broodje uit de oven en een ijskoude smoothy. Het laatste niet voor Jan. Die eet wel een banaan.
Dan even contact gezocht met de verkoper van de keukenspoelbak en ik kon dat ding gaan halen in Radstadt , ging helemaal goed tot de googlemaps de weg niet kon aangeven door afsluitingen daar. Ik wist hoe ik dan de weg af moest en terug te gaan maar het laatste stukje wilde niet. Uiteindelijk steeds uitgestapt om op een huisnummer te kijken welke straat we zaten. Dan gaf de navi aan je bent er. Ok straatnaam klopt huisnummer niet. Dus even gebeld en we kwamen elkaar uiteindelijk tegen dus terug gelopen en Jan met de auto laten komen. Aardige mensen en ze gaven ons de korste route terug mochten op hun weiland draaien . Hadden we mogen afslaan had dat een stuk duidelijker geweest . Dan weer terug en in Haus even bij de MacD eraf en een ijsje gaan eten. Weer thuis en het is nog steeds ondanks dat er nu af en toe hele dreigende buien voorbij komen bij ons droog en nog zeer heet. DE Europeanen hebben gelijk gekregen want we krijgen ipv zon en 38 graden volgende week, regen sneeuw en kou.

Hou er rekening mee dat het hier in Holland echt wel een stuk kouder is dan bij jullie, bij jullie 32-38 oC , maar hier nu 16 o C met nu af en toe een flinke bui. Dat kan dus nog best tegenvallen, als jullie hierheen komen.

Christina 2021-08-15 01:53:48

Wat Christina ook al zegt : het weer is hier niet zo mooi. Komende week wordt het heel wisselvallig.