Nieuwe medicijnen

Vanmorgen wakker van de wekker. Jan ging eruit omdat hij Theresa zou wegbrengen en even later kwam Sabrina door Jannick gebracht. Die ging naar zijn werk en Jan brengt dan Sabrina met de auto naar de Kiga.
Ondertussen ben ik gaan douchen en alle andere dingen die ik normaal doe. Ik voel me elke morgen strontziek en ik loop leeg. Ik heb constant honger en meer eten gaat niet. Heb ik gegeten dan voel ik me misselijk. Ik ben nieuwsgierig wat de huisarts vanmiddag zegt.
Gisteravond genoten van de F1 race wat een kerel is Max. Hij heeft wel even laten zien wie de echte nummer 1 is en dat moet Perez toch accepteren. Maar ik denk dat er nog veel geduelleerd zal worden.. En ik geniet van Alonso een prachtige kerel en als hij die grijns op zijn gezicht heeft dan weet je hij geniet ervan.
Middageten gemaakt en eten met Jan.
Om kwart voor 1 op weg om Sabrina op te halen en dan naar de mensen om het bed te kijken. Sabrina vindt het bed geweldig. Ik heb al stickers bekeken en ze hebben hele leuke met het thema eenhoorn. Dat verkopen ze in Duitsland speciaal voor de Ikea meubelen. Maar er zijn nog veel meer onderwerpen dan laat ik Sabrina zelf uitzoeken wat ze wil.
We hebben haar bij Ingrid gebracht inclusief alle bagage die ze beide bij zich hadden. Dan belt Theresa dat ze haar dwarsfluit was vergeten. Dus die heb ik bij Meli opgehaald. Jan heeft mij bij de huisarts afgezet en is dan de dwarsfluit naar Ingrid gaan brengen. Mijn suikermedicijnen zijn naar een ander medicament Jardiance 10mg gegaan in combinatie met 500 mg Metformin. Ipv van 1500 Metformin. Omdat het de suiker in de nieren eruit haalt is vanaf het gebruik de urine altijd suikerpositief.
Ik kan vrijdag bellen als er problemen blijven en anders heb ik de 22e weer een afspraak want ze gaat op nascholing. Ik ben in ieder geval niet misselijk geworden na het innemen van het nieuwe medicament.
Ik was van de huisarts naar de apotheek , de huisarts had alleen voor 14 dagen voorgeschreven want ik weet niet hoe ik erop reageer. Nee dat kon de apotheek niet in een paar dagen leveren, dus ik heb van de apotheek naar de assistente gebeld en die zei geef me de apotheker . Dat gedaan en dan kon ik een doosje met 30 krijgen. De mensen moeten altijd bezuinigen maar de apotheken werken niet echt mee.
Het was vandaag somber weer maar wel warm.
Straks nog een broodpakket ophalen.