Koudddddd

KOUDDDDDDDDDDDDDDDDDDD met -10 later werd het wel wat warmer.
Een rustige ochtend met wat opruimen. Jan heeft de bio en de gele zakken gedaan die vandaag opgehaald worden. Ik hoorde de familie van beneden al vroeg weg gaan, zijn naar Liezen nieuwe pannen kopen, Ze hebben nu inductie om te koken en veel pannen van hen deden het niet meer daar op. Nu is er een speciale actie om pannen in te ruilen bij de Lutz. Ik hoef geen boodschappen te doen kom de komende dagen wel door.

Zo ze heeft wel heel erg mooie pannen gekocht en ook heel erg duur maar levenslange garantie.
Jan en ik hadden oa met kerst een beker voor chocolademelk gekregen met een gebreid jasje aan en er zat chocola bij. Je had er geen melk voor nodig maar heet water. Nou had ik vreselijk trek in een kop warme chocola en ik dacht ik doe er niet te veel water bij maar de helft van de beker. Was alsnog ajakkie geen chocosmaak . Ik wist dat Jannick hele lekkere had en vroeg hem kan je niet wat voorbij brengen dus kwam de hele familie met melk en de Milkachocopoeder en stroopwafels. Ik had nog slagroom dus genieten. Het is altijd leuk als ze aan het einde van de middag even voorbij komen.
Jan en ik zijn aan de eerste Staffel van dr Deen begonnen, niet te vergelijken met dr.Tinus maar wel leuk om te kijken. Daar zouden er ook meer van moeten zijn maar we hebben alleen de eerste. Ik heb aan Erna gevraagd om de 3e Staffel van dr.Tinus mee te brengen dus als dat lukt kunnen we nog wat meer avondjes kijkplezier hebben.