Joehoe de winter is gekomen

Oostenrijk, Kleinsölk

Mittwoch 22.Jänner
Wat een dag, zo zonnig en zo warm, de sneeuw is tot net boven ons gevallen maar ze zeggen dat het van de week gaat zakken tot in het dal. Vandaag merk je daar niets van.
Ik was al vroeg op want Ingrid moest naar de kinderarts met Theresa en ik had gevraagd of ik dan mee kon rijden. Ze vroeg ga je dan ook mee naar de kinderarts en dat vond ik ook leuk.
Arme Theresa wat ging ze te keer toen de arts haar wilde onderzoeken en ze kreeg ook nog een inenting. Daarna moest ze nog zo na snikken. Ze had in de wachtkamer lekker gespeeld , met andere kindjes en op een tractor rijden en in de tent spelen.
Na de kinderarts zijn we even in het winkelcentrum (mini) omdat Ingrid nog even bij de Bipa moest zijn. Ik bleef bij Theresa die in een speelauto zat en ook nog wilde rutschen van de glijbaan. Bij de NKD kocht Ingrid nog een leuk shirt voor Theresa en ik nog even naar het postkantoor. Daarna nog even naar de Billa voor de boodschappen en weer naar huis. Het leek in Gröbming wel zomer.

Gisteravond een leuke en gezellige avond gehad met Rob, hij is nu 7 weken in Ramsau.
Dus we zullen elkaar nog wel zien. En het kan maar niet op voor ons want hij had boerenrookworst en dropjes meegenomen !!!! LEKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEERRRRR
Om 20 uur ging de deurbel, staat Hannes voor de deur om de sleutel te halen (lees het geld) Dat lag al sinds vrijdag klaar op het kastje naast de deur en ik had het hem gezegd toen ik mijn familie aan het uitzwaaien was. Maar hij kwam nu omdat hij gewoon had gezien dat er een Nederlandse auto stond en hij bang is dat we illegaal zijn appartement gebruiken. Nou Rob heeft gewoon zijn eigen appartement in Ramsau en heeft dat hier niet nodig. Afgezien ik ook nog slaapruimte heb had het zo wie zo geen probleem geweest. Huichelaars zijn het hier. Ik heb het geld gepakt en de sleutel aan hem gegeven en de deur dicht gekwakt. Dat heet een L....hannes-