Sinterklaas

Ik was gisteravond vroeg in bed gegaan want ik wilde niet warm worden. Eigenlijk wilde ik tv kijken maar dat lukte niet en ik ben gelijk in slaap gevallen. Voor mijn doen best heel vroeg. De straf kwam vanmorgen om 6 uur wakker. Even liggen gebleven en dan opgestaan douchen aankleden tafel dekken. Toen de familie kwam had ik al 2 koffie op. Samen ontbijten. Dan allemaal aankleden en weer terug bij ons. Eerst een kerstfoto gemaakt en dan sinterklaas dvd kijken. De kinderen met Jan de cadeautjes in de garage zoeken want dat zei de sint op de dvd. Helemaal blij weer boven gekomen want gevonden. Uitpakken en dan weer allemaal snel klaarmaken want we gingen naar Graz voor het sinterklaasfeest. Jan wilde thuis blijven ook goed. In Liezen voor de kinderen een happy meal en dan bij de Subway voor ons een brood. Ik zei tegen Jannick ik denk dat ik maar een halve eet en dan de andere helft voor later. Maar ook ik zag kans hem helemaal op te eten. We waren mooi op tijd in Graz en het feest begon. Theresa ging met haar leraar en klasgenoten naar boven waar ze een spel gingen dobbelen met opdrachten en de surprises en gedichten gingen doen. Beneden gingen we zingen en wachten op de sinterklaas met een zwarte piet die echt behoorlijk zwart was. We dachten dat Sabrina niet zou durven maar ze zat eerste rij en de sint vroeg wat en ze tetterde al een antwoord. Ze had het heel erg naar haar zin. Beleefde het helemaal dat was vanmorgen ook al met de dvd en de pakjes zoeken.
Toen ze werd gevraagd bij sint en piet te komen deed ze dat ook. Wij hebben juist daarvan genoten. Jannick had gezegd dat hij uiterlijk kwart over 5 terug wilde rijden en dat lukte want om kwart over 5 reden we terug. Theresa had het leuk gehad en haar surprise werd door iedereen bewonderd. We hadden een konijnenhok gemaakt en een konijn erin.
We hadden dus een super dag achter de rug. We hadden niet veel tijd dus we deden alles in een, tweede Advent, sinterklaas thuis, sinterklaas Graz. De kerstboom staat en Jan kan morgen alles weer op de zolder pakken van wat we niet gebruiken en de sint spullen weer op de zolder. Mijn verjaardags dagje uit wordt verschoven naar volgend jaar december , Ik heb de medicijnen aangevraagd moet ik morgen nog halen. Ik moet nog wat andere dingen doen ik heb de wassen gedaan en doe morgenochtend dan mijn bed afhalen en Jan zijn bed verschonen. Dan was ik alles en ik heb beloofd om morgen voor ons en de familie beneden te koken. Meli brengt mij naar het station in Schladming en Jan blijft bij de kinderen , Voor Sabrina is dan haar therapeut Gabi er en Theresa heeft hij geen zorg aan.
Ze zouden morgen naar huis gaan maar Ingrid belde toen we onderweg waren en ze moet morgen werken. Dus even geregel om dat we allemaal al geplande zaken hadden. Maar bij ons komen de dingen altijd op de pootjes terecht, Jannick zei al deze dag gaat niet van mijn dagen volgende maand af.
Het is nu al 23 uur en ik moet nog veel doen maar dat gaat morgen worden.