Blue Tomato Dachsteinhalle

Oostenrijk, Schladming

Zaterdag
Jannick moest naar school en wij zijn met de bus naar Schladming gegaan.
Blue Tomato had een grote opruimbeurs in de Dachsteinhalle, Jannick heeft nog nieuwe snowboardschoenen nodig. Helaas was het bijna leeg , de beurs was gisteren al begonnen.
Maar we vonden nog wel bij de laatste sportschoenen 6 paar allemaal merkschoenen (Saucony en Asics) , we hadden voor 700 euro schoenen en het kostte ons totaal van 50 euro.
Daarna cadeautje kopen voor Katja want ze is 7 november jarig. We hadden instructies meegekregen van Jannick en we zijn geslaagd. Zelf heeft hij geen tijd.
We hadden de bus van half 1 terug want de winkels sluiten om 12 uur . Jannick heeft normaal de bus van half 2 want hij heeft tot 12.15 school en haalt dan de bus van half 1 niet. Hij eet dan ook op school. Dus om half 3 gebeld waar hij bleef stond hij nog steeds bij de halte.
Maar helaas er kwam geen bus en de eerst volgende zou om 17.15 komen. Wij hebben nog steeds geen auto. Hebben we Marleen gebeld en die heeft Jannick opgehaald en thuis gebracht. We snappen er geen hout van waarom er geen bus reed. Misschien omdat veel mensen vrij zijn, we weten het niet. Uit de dienstregeling werden we ook niet wijzer. Gelukkig had Jannick geen training.
Het was de eerste keer dat Marleen ons huis zag, ook zij vind ons uitzicht fantastisch.