Na zomer komt de winter

Vanmorgen met 4 graden al kouder , gisteren begonnen we met 9 graden en werd het zelfs heel warm. Vanmorgen begon het wat te sneeuwen maar niet veel en het werd later 6 graden. De hele dag donker en bewolkt. Tegen de avond begon het weer te sneeuwen en het gaat aardig door. Ze geven voor vannacht vorst op dus het kan nog akelig glad worden ook.
We waren niet vroeg opgestaan maar lekker wat tv kijken en dan toch maar eruit. Theresa kwam en ging met haar nieuwe V Tech kinder pc die ze heeft gekregen van Hubert en Michi , de broer uit Wenen van Ingrid. Theresa heeft al heel lang een ander ooit van mij gekregen van de 2e hands beurs maar goed ze zijn verschillend. En nu ze met letters bezig is ook interessant voor haar. Ik heb van de restanten van gisteren een koude aardappel, bieten , tonijn salade gemaakt met wat ik nog zoal had. Nog een gekookt eitje erbij en een broodje klaar was ik. Ingrid kwam ook eten en ik dacht dat Theresa het niet zou eten maar die werkte het met gemak naar binnen. In de middag ging ze dvd kijken . De dag ging zo voort, Ingrid was de Antonius kast inrichting in elkaar aan het zetten en in de kasten plaatsen. Moest wel lachen alle kleding op de grond daar tussen in een deken met Sabrina erop. Je moest heel goed kijken wilde je haar tussen al die dingen zien liggen. Maar Ingrid heeft enor veel ruimte gecreeerd ermee. Nu moeten er nog wat aanpassingen met hout in de kasten zoal bv een staander naast het rekgedeelte. Dan ook aan het rek aan de achterzijde iets wat de manden blokkeerd zodat ze niet naar achter schuiven en de rekken vastzetten in de kast want we willen geen 2e keer dat Theresa of later Sabrina zich eronder begraven. Theresa zei eind van de middag dat ze wel weer hoger had ook al had ze tussendoor een ijsje en tumtum gehad. Dus ik zei haar ik heb nog salade over en dat wilde ze wel. Ze at het op en wilde meer en ook dat at ze op. Ze heeft nog wat voor Opa over gelaten.
Ik was gedaan en administratieve handelingen.
begin van de avond kwam Andre voorbij , hij verontschuldigde zich dat er iets was misgegaan en kwam zijn schuld van het grasmaaien betalen. Het was geen grote schuld en ook niet een waar we gelijk van op vakantie kunnen gaan. Maar alle kleine beetjes helpen. En Jan kan de komende lente weer gaan maaien. (Hij moet wel want nu heeft Andre vooruit betaald). Eigenlijk wilde we vanavond naar de bios gaan (50 Shades) maar bij nader inzien beter van de week gaan want ik moet morgen er vroeg uit want Dominik komt om half 8 . Jan zei maakt me niet uit maar hij blijft lekker liggen. Dus toch maar in de week gaan.

Het lijkt erop dat mijn Nikon camera toch gerepareerd wordt en wel op garantie van de vorige reparatie. Kreeg nl bericht dat het langer gaat duren omdat het onderdeel speciaal besteld moet worden dat was de vorige keer ook maar toen had ik eerst een kostenoverzicht ontvangen en dan moet je toestemmen in de reparatie maar nu dus niets.