Beetje walken

Oostenrijk, Kleinsölk

Mittwoch 9 März
De dag begon weer met prachtig zonnig weer, Jan moest werken in Stainach. het was vannacht op sommige plaatsen in de buurt min 18 graden.
Jannick ging werken en had in de middag weer tentamens.
Toen Jan thuis kwam besloten we om te gaan nordic walken, nog even aan Hannes gevraagd waar het begaanbaar zou zijn. We liepen een stukje terug naar Reith en liepen naar boven op de vroegere Rödelbahn (WM In de jaren 80) . Daar liepen we heerlijk in de zon dan boven gekomen werd het wel af en toe glad door ijs en liepen we ook soms door de sneeuw. Over de Gelsenberg weer terug over Dorfl naar Reith. We hadden prachtig uitzicht over het Ennstal, Gröbming en de Grimming. Het gevoel dat het bovenstaande lied beschrijft. Een tevreden gevoel had ik toen we thuis kwamen en we waren op tijd weggegaan want het werd bewolkt en er kwam wind opzetten.
Gistermiddag heb ik lange tijd met Hermi op het bankje bij het huis gezeten , tot de zon achter de berg verdween. Lekker kletsen en zij kousen stoppen. Daardoor had ik weer het gevoel dat ik weer eens in beweging moest komen.

Jannick heeft vandaag zijn tentamens gehaald , hij heeft er nu 5 uit 8 gehaald.