Locaties kijken

Oostenrijk, Schladming

Freitag 21.November
Mooie dag wel wat fris zeker in de vroege morgen met nog vorst maar de dag is gewoon heerlijk ook al is het 13 graden. Ik geniet van het zonnetje.
Ingrid kwam koffie drinken en Theresa wilde bij Oma en Opa blijven en Klaas en Piet kijken. Haar pietenbroek moest weer aan en ze ging een doos halen want ze ging inpakken en later ook haar zelf.
Ik geniet met volle teugen van haar en ze laat me steeds weer lachen.
Dan heb ik haar weer beneden gebracht want ook Oma wilde gaan koken en eten. Maar ze is wel 10 x terug geweest voor ze beneden bleef. Het internet valt steeds weg en vanmorgen weer heel lang en dan maar Drei gebeld samen met zo´n jongen van alles en nog wat geprobeerd maar geen internet. Nu heb ik het via de kabel en niet via wifi.Ik moet mijn apparaat naar Hartlauer in Liezen brengen dan krijg ik een leenapparaat en kijken ze het na. Vraag me echt af of het dat is want elke keer krijg ik toch weer internet al zit ik soms lange tijd zonder. We zien wel .
Straks met Jan mee naar Schladming wil even naar locaties kijken voor onze kennismakingsronde van Nederlanders in Oostenrijk. Ik vind dat er wel plaats moet zijn voor kinderen en het moet uiteraard open zijn want het seizoen begint een paar dagen later.
Sla ik vanmorgen de krant open zie ik Jannick op een foto staan. Grappig