De laatste dag van het jaar

Vanmorgen om 8 uur wakker en eerst de katten en medicijnen . Dan terug en wat tv gekeken. Om half 10 opgestaan en Jan er ook uit gestuurd. Ik ben gelijk na het douchen gaan bakken. Ik had beter niet kunnen douchen maar uit gewoonte toch gedaan. Eerst beslag gemaakt voor de oliebollen, dan beslag voor de appelbeignets. De appelbeignets gaan bakken en dan was het ondertussen ook tijd voor de oliebollen dan heb ik met het laatste beignets beslag nog annanas beignets gemaakt. Ik was half 12 klaar en dan wassen en omkleden. Nu even zitten, ondertussen de tweede was erin en bed afgehaald. De eerste in de droger en de vaatwasser aangezet. De kinderen hoppelen hier en Meli is inkopen gaan doen. Jannick zou werken en de kaasfabriek hier in Gröbming doen en hij dacht 2 ritten maar er is weer van alles bij gekomen en waarschijnlijk niet voor 3 vanmiddag thuis en hij was speciaal vroeg begonnen.
We vieren vanavond met minimaal 12 personen . Wij, Jannick, Meli, kinderen. Jessi, Domni, Mark, Carmen, Heinz, nog wat vrienden van Jannick. We vieren dus beneden. Meli kwam thuis en had voor Theresa een legomagazin meegenomen en voor beide chocomel, ze worden maar verwend. Na de koffie zijn ze naar beneden gegaan. Theresa had de ananas beignets en oliebollen voorgeproefd zijn goedgekeurd. Marjanne alle goudrenetten gebruikt en de appelbeignets zijn echt lekker.
Het weer is droog maar absoluut niet winters veel te warm. Op de bergen is welsneeuw erbij gekomen bij ons alleen maar weggespoeld. Op de Stoderzinken toch nog 25 cm erbij gevallen.
Dan heb ik Jan zijn simkaart in de nieuwe telefoon gedaan, dat is gelukt en het meeste staat er weer op of in. Alleen zijn fotos zijn weg. Dan ben ik aan het overzetten van oude telefoon naar nieuw maar dat duurt. Ik zeg hem niet aankomen gewoon laten liggen. Het duurt even en dan ga ik wat anders doen kom terug weg telefoon. Heeft Jan hem in een etui gedaan en dus alles onderbroken. Soms krijg ik een puntkop van hem. We hebben beide nu een Samsung Galaxy A52 s
Ondertussen zit de 3e was in de machine en kan ik wat stoelhangen. Lange dag en avond.
Voor iedereen een gelukkig en goed 2022.

Jullie ook met z'n allen een goed uiteinde en een heel goed 2022.

Liduina 2021-12-31 16:08:23

Fijne avond Goed uiteinde en nog beter begin van 2022

Erna 2021-12-31 16:44:05

voor iedereen een heel gelukkig en gezond 2022. xxx Nance en Els

els molenaar 2021-12-31 17:50:07

Samen en gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst, groetjes van Ruud en Christina