Toch alles weer anders

Vanmorgen wilde ik net op staan toen de telefoon ging, de Nederlandse die toch haar kind vandaag niet brengt. Gisteren een lange aanreisdag ,vannacht slecht geslapen en neemt toch maar eerst een rustdag. maar als het goed is dan morgen wel.
Toch nog even dommelen en dan eruit want Dominik zou om 10 uur komen, en ja die kwam wel. Ik had daarvoor eerst opgeruimd en ik denk ik breng de spullen gelijk naar beneden. Ik zet de schone vaat in de keuken en wilde de andere dingen op de tafel in de huiskamer zetten. Maar ik hoor geluid en ik dacht misschien tv aangegaan. Sta ik daar met zo wat een hartverzakking, zit daar de hele familie in het donker op de bank.
Zijn ze gisteravond thuis gekomen en wij hebben het niet meegekregen. Theresa had gisteren verhoging dus zijn ze maar naar huis gegaan.
Zo gaat de dag gelijk al anders dan gepland.
Net maar aan de koffie met een stuk van Oma Kathi´s appeltaart. Het goede leven is nog niet afgelopen.
Het was vanmorgen nog steeds minus 8 graden en waarschijnlijk was het nog kouder want de zon scheen al een poosje en de temperatuur loopt dan snel op. Een strak blauwe lucht, overal nieuwe sneeuw beter kunnen de wintersporters het niet hebben.
Dominik speelt met de lego dus alles in het groene bereik.
Later kwam de familie boven , Jannick was gaan opbouwen voor het kindervuurwerk en kwam erna. Theresa ging met Dominik Hubi spelen, Sabrina met haar piratenschip. Langzaam verdween iedereen en Theresa als laatste want die bleef nog een boterham eten. Het was een gezellige drukke dag.