Eierschwammerl

Sonntag 7.August
Een erg mooie zonnige dag eerst wel wat bewolking maar heerlijk gelijk weer 28 graden. Voor morgen nog mooier weer.
Vanmorgen eerst mijn Eierschwammerl gepoetst en dan later van de overgebleven 1 ½ kg Eierschwammerlgulash gemaakt. Samen met Inrid en Theresa gegeten want Jannick had een kathastrofeoproep, niets ergs . Bij Admont op grond van het Stift had zich de Rainbowfamily genesteld een 500 man vrouw en heel veel kinderen.
Wild kamperend en het is een soort hippie vredes vegane beweging die 6 weken rondtrekt overal in het wild kamperend. Nu werd de ontruiming ingezet en volgens Jannick staan ze nu 2 km verder. Ze kunnen zich niet wassen, er zijn geen wc´s dus erg fris is het allemaal niet. Het is toch ook smerig dat een 500 man overal zijn behoefte doet. Ze waren van de week al uit de Wildalpen gezet en nu dus Admont en zo gaat het maar door.
Na het eten hebben we de auto van Ingrid leeg gehaald daar had ze dus haar hele slaapkamerkast uit elkaar ingekregen en nog een hoop ander klein spul en haar babybox. De kast stond nog op haar kamer in haar ouderlijk huis en ik denk dat haar zus de box had. Allemaal in de garage gezet.
Jan ging wat in zijn hok doen en ik van alles en nog wat en later kwam Theresa me gezelschap houden.
Nou had ik vanmiddag zitten kijken naar Burgenland op de pc daar wil ik graag een keer op vakantie en zat eens de kijken welke aanbieders zijn er en ook een bekeken. Familiepretpark.
Komt Jannick eind van de middag even koffie drinken en laat op de pc zien van die rainbow family daarna gaat hij op zijn gemak andere dingen op de pc bekijken en wat zie ik zit hij precies dat park te bekijken die ik ook vanmiddag zat te bekijken. Ik had er nog nooit van gehoord en het is een raar familie kwaaltje dat we onafhankelijk van elkaar dezelfde dingen willen. Hij zei ja dat leek me leuk voor volgende echte vakantie en misschien nog een weekendje dit jaar. En ik had ook gekeken voor volgend jaar en leek me leuk voor Theresa want die gaat meestal toch met ons mee. De wereld is zo groot en dan kijk je onafhankelijk zonder er over gesproken te hebben naar dezelfde vakantie bestemming. Ik wilde graag een keer Burgenland zien en ook de grens over naar Bratislava en zo. Grappig.

Die Schwammerlgulash ziet er zalig uit!!!!