Jan is jarig

Oostenrijk, Kleinsölk

7 april
Jan is vandaag jarig en we gaan straks lekker gourmetten.

Anita ik wil jouw ook feliciteren want ik zag dat je ook vandaag jarig bent. Stom he nooit geweten dat je gelijk met Jan jarig bent. Hoe is het bij jullie?

Mensen namens Jan allemaal bedankt voor de felicitaties, hij mocht zich verheugen met kaarten, telefoontjes en facebook felicitaties. Van mij heeft hij een boek gekregen over James Bond , een soort atlas met waar en voor welke film er waar dan ook gedraaid is.
Van Jannick een boek over de Beatles. Dus hij is weer even rustig. (niet dat hij anders zo opvallend is). Hij is er in ieder geval blij mee. Jannick is net thuis gekomen met Christina en hij is al zijn banden aan het wisselen. Moet de komende dagen een beetje veel rijden. En met de temperaturen zoals vandaag dik achter in de 20 graden. Er komt helaas nu weer een beetje bewolking en er is een hevige wind op komen zetten.
Morgen gaat hij eerst naar school en dan met Christina´s familie naar Liezen voor de overgave van de auto. Zaterdag heeft hij dienst bij het Rote Kreuz want dan is het afsluit concert in Hauser Kaibling en daar wilde hij graag heen. En Zondag dan naar Graz voor de seizoens opening van de Wasserrettung en ´s avonds trainingszwemmen. Dan moet hij maandag een lange dag naar school en ´savonds cursus in Liezen voor zijn ambulancechauffeur en dat moet hij woensdagavond weer naar Liezen daarvoor. Dinsdag eerst school en ´s avonds nachtdienst dus dan zie ik hem woensdag avond laat of donderdag weer. Hij heeft nu regeneratie en begint na volgende week weer met trainen. Alleen het zwemmen doet hij wel. Het is wel makkelijk dat Christina kapster is want hij kwam goed geknipt en geschoren thuis. Ziet er leuk en goed uit.

Haje we willen inderdaad zondag even voorbij komen om afscheid te nemen. Alleen Jan en ik want Jannick is dan naar de seizoensopening van de Wasserrettung en later trainings zwemmen van het Rote Kreuz.

Het was een gezellig eten met zijn vieren. Gelukkig hadden we toch voor gourmet gekozen want het stormt erg hard. De bbq zou verwaaid zijn.

7 april 2011 19:16 | Door: Jan Klaassens Van harte gefeliciteerd, Jan (en Nicolette en Jannick ook natuurlijk!) Jan, Marijke en Jorran

molenaar.ruesink 2017-05-05 20:01:12

7 april 2011 20:55 | Door: Annemarieke Hoi Nicolette, ook jij nog van harte gefeliciteerd met Jan! (laat het maar lekker koud worden en flink sneeuwen zodat er met pasen ook nog wat ligt) ;-)