Nog een dagje mooi weer,

Vanmorgen wakker voor de wekker en dan een klein rondje ontbijt tv en eruit. Jan heeft mij weer bij Christine afgeleverd en ook weer gehaald. Ik had hem gevraagd om bij de brandweer Aich eraf te gaan want ik wilde een stuk lopen. Hardstikke mooi weer al is het in de vroege morgen koud. Dat wandelingetje heeft mij goed gedaan..Thuisgekomen eerst even douchen en omkleden dan aan het eten begonnen en samen met Jan gegeten. Ik had vegetarische grilspiezen. Het is niet mijn ding. Het is niet vies maar ook niet wat lekker. Het nepvlees is smakeloos en net stukjes plastik als er geen pestosaus marinade om heen zat was het gewoon niets. Dan tijd om in mijn stoel te zakken en even niets.
Ik heb heel erg hoofdpijn , deels denk ik stress en deels mijn slechte ogen met geen goede bril . Een poosje nietsdat deed mij goed. Dan de vaatwasser leeg gemaakt de was gedaan en gedroogd en wat geruimd. Dan een poosje niets en ontspannen met amazon tv. Nadat de zon aan het einde van de middag weg was werd het snel koud ook in huis, De kachel aangemaakt en straks vroeg erin.
Jan doet zo de biobakken aan de weg zetten en dan zijn we klaar.
Op de foto de mooie kleinkinderen van Erna van Mandy.

Ja Nicolette we zijn er trots op😍😍😍ook Mae van Ramon is een lieverd .