Alweer tandarts voor Theresa

Vanmorgen pas om 9 uur wakker. Het is koud zeer veel wind dus sneeuwstorm. Ingrid was vanmorgen alweer naar de tandarts met Theresa dit keer in Öblarn bij een erg aardige tandarts. Deze heeft de melkkies open gemaakt en antibiotica voorgeschreven wat die andere ook had moeten doen. Theresa had vanmorgen een dik gezicht en sprak alsof ze een TIA had gehad met scheve mond. Jannick kwam met Sabrina bij mij koffie drinken en Sabrina speelde en wilde dan bij Opa zitten waar ze in sliep. Dan wordt ze weer wakker en gaat weer spelen. Ingrid was pas tegen 12 uur weer terug want ze was ook nog naar de apotheek geweest. Dan mag ze morgen naar de tandarts kaakchirurg met Theresa. Naast de ontsteking zit een enorme bult waar een andere nieuwe kies al te zien is.
Ondertussen het bed afgehaald en de eerste was aan staan. Ik heb zeker nog een was te gaan en meer doe ik vandaag niet.
Schansspringen kijken, Ingrid kwam koffie drinken, samen met Jan aan de kaasfondue en het weekend is weer voorbij.