Paasweekend bijna voorbij

Vanmorgen wakker van de wekker en opgestaan. Ontbijttafel had ik gisteravond al gedekt. Dan de spekjes bakken voor de gekookte eitjes. Broodjes bakken en de kaas en vleeswaren op borden doen. Om half 9 kwam de familie boven. Nog even de koffie maken en klaar. De kinderen wilden uiteraard eerst hun paascadeau uitpakken. Daarna gingen we eten. Reuze gezellig en erg lekker. De kinderen bleven boven spelen en Meli ging wat bankhangen beneden die gaat weer de nacht in vandaag. Eind van de morgen ging ik het middageten maken. Theresa kwam mij helpen. Het was heel erg mooi weer geworden en ik op het balkon het vlees op de vlakke plaat gegrild. Dan nog wat aardappels gebakken en wat paprikas en uien gebakken. Brood uit de oven. Dan met elkaar gegeten. Jannick ging met Mark en de kinderen naar de Amadeus Thermen in Altenmarkt Meli ging slapen. Opa en Oma gingen tanken want Meli neemt onze auto naar haar werk. Dan neemt Jan de dure benzine en ik zeg hem stoppen. Want die benzine is meer dan 50 ct de liter duurder. Dan gaat hij door en ik zeg hem nogmaals stoppen. Dan deed hij het eindelijk. Dan afgetankt met de andere. Eigenwijze rotvent dat is hij steeds vaker.
Ze kwamen pas om kwart over acht weer thuis. Ze waeren nog langs de McD geweest. Dan wilde Theresa en Sabrina allebei bij ons slapen en ik vond het goed maar Jan wilde het luchtbed niet oppompen (gaat elektrisch) Dus nu slaapt Sabrina bij ons in bed want die gaat morgen weer naar Ingrid. Theresa is nog twee weken hier.
Haar verdriet was snel over want ze mag bij Papa in bed slapen want Meli is werken.
Jannick heeft Sabrina bedklaar gemaakt en volgens mij slaapt ze al. Die heeft niet meer bewogen.
Het lange paasweekend is voorbij .

Sorry hoor maar wees blij dat je je man nog hebt Nicolette. In goede en slechte tijden, bij ziekte en gezondheid. Klinkt niet echt respectvol zoals je over Jan schrijft vind ik. Wees lief tegen en geduldig met elkaar. Ik weet er jammer genoeg alles van dat het leven zo voorbij kan zijn. 🙏 Groetjes Nancy.