Bah slecht weet met veel regen

Ik werd wakker en zag al aan het licht dat het geen mooi weer was. Het was ook frisjes. Sabrina kwam en die had het niet naar haar zin gelukkig kwam Mama snel. Ik heb de houtkachel aangemaakt en dat maakt de huiskamer in ieder geval behaaglijk. Jan stond onder de douche en toen bleek Reini er te zijn. Heeft bij Amadeus geslapen. Hij wilde zijn 1 persoonsbed meenemen maar hij kon het op de zolder niet vinden . Jan had gezegd dat het daar stond maar die was nog niet helemaal klaar . Hij wilde niet wachten en ging met een pokkenbui naar huis. Ingrid kwam koffie drinken en voelde zich schuldig want ze zou het gisteravond klaar zetten. Tja met een gezin en een kind dat gehandicapt is gaat het niet altijd zo als het moet gaan, heeft Reini schijnbaar geen begrip voor (wel een beetje een familie kwaaltje van het moet nu) Jan gaat naar boven en pakt het gelijk want het was gewoon boven. Nu moet Ingrid het weekend als ze naar haar moeder gaat een deel meenemen want alles gaat niet. Ingrid vertelde dat het haar moeder ook niet meer goed gaat, ze denkt aan een soort Demenz. Ze wil de mobile Plegedienst inschakelen om haar te helpen met wassen want na haar operatie gaat het niet zo als het zijn moet om dat ze het niet kan.
Zo begint de dag met kleine zorgen en grote zorgen er is altijd wel wat. Ondertussen heeft Jan behalve het raam in het trappenhuis ook de andere vensters gewassen. En ik alle plantenbakken terug gezet gelijk na ze verzorgd te hebben. Veel cactushaartjes in mijn handen en arm en daar heb ik echt last van. Maar goed alles is weer op zijn plaats- Zo eerst naar eens kijken wat we gaan eten. De rest van de dag niet zo heel veel gedaan. Morgen weer een dag en hopelijk een beetje droger.