SNEEUW

Vanmorgen begon het ergens tussen 7 en 8 met sneeuwen. Niks natte sneeuw maar gelijk goede sneeuw die bleef liggen. Ik was om 3 uur wakker ben later toch weer in slaap gevallen en dan half maar de tv aan gezet. Alle ochtend dingen en heel op mijn gemak opgestaan. Ik moest voor Jannick om 8 uur de sleutel afgeven bij Promberger waar zijn auto stond. Alles was intussen al wit en het was glad. Terug gekomen lekker nog wat in bed tv kijken . Dan toch eruit en wat dingen gedaan en het was half 11 dus ik zeg tegen Jan ik ga een koppie koffie maken en nog even douchen. Dan 10 voor 11 telefoon of we bij de bank om 11 uur konden zijn. Ik heb gezegd dat lukt niet want w elopen wel iets langer nu het glad is. Was goed dus beide snel snel snel en op weg. Een gesprek van een uur gehadmet verschoillende afdelingen . In ieder geval het een en ander uitgewerkt. Dan naar huis en dan een nieuwe koffie want die stond nog koud oip tafel en ook nog even douchen en dan maar snel wat te eten gemaakt Lebkuchenschmarren. Het was intussen zowat half 3. Dan ook een nieuwe afspraak want we mogen maandag weer. Ik ben ondertussen murw.
Lang met Jannick gesproken en ik was ook nog eerst bij Meli die er ook aardig doorheen zit.
Het bleef maar sneeuwen dus er ligt al een 15 cm.En het sneeuwt nog steeds.
Om 4 uur gingen de alarmen dus snel Jannick gebeld want met dit weer vast verkeersongeval. Jannick bleek al in Gröbming te zijn en reed gelijk door naar de brandweer en inderdaad een verkeersongeval.
Later aan Jannick gevraagd en het was weer het kruispunt bij het nieuwe industrie terrein aan de B320 , Een Hongaar heeft een aantal autos ingehaald en dan een vrachtwagen en tja dan had hij een tegenligger iemand uit Wenen. Onbegrijpelijk gezien het weer.
Het blijft de komende dagen sneeuwen dus we kunnen nog wat verwachten. Het is mooie droge sneeuw en het knirpt onder je voeten. De skigebieden zijn blij. Meli heeft weer voor iedereen Adventsstukjes gemaakt en ik ben heel blij met die ik gekregen heb.

Zo dat begint gelijk goed.

Liduina 2021-11-26 21:52:34

Brengt iig weer wat licht in het duister. 😘

Annemarieke 2021-11-26 22:31:32

mooi adventstukje geworden , Meli, dat heb je weer mooi gemaakt. We hopen dat alles straks weer op de pootjes terecht komt voor jullie, want zo blijft het wel een gevecht, sterkte samen allemaal

Christina 2021-11-27 03:55:38

Mooi gezicht alles weer wit