Theresa 3 jaar

Theresa is vandaag 3 jaar geworden.

Sonntag 20.September
Joepi hieperdepiep Theresa vandaag 3 jaar!!!
Helaas een grauwe, natte en koude dag.
Een goede nachtrust gehad ondanks dat ik door de bedbodem ben gezakt en Jan de lat niet meer kan maken. Hij heeft het krukje van Theresa eronder geschoven en dan lig ik schijnbaar goed want ik werd pas om half 8 wakker. En dat zonder rugpijn.
Om half 11 naar beneden met de cadeautjes Oma Kathi en Onkel Reinhart waren er al en even later kwamen Tante Edith met Viktoria en Leonie. Theresa had eigenlijk al de Rutsche gekregen. Die kon ik via de Tauschkreis kopen en daar heeft ze nu de hele zomer al plezier van gehad. Ze kreeg van Opa nog een pyama van de Hema die heeft Ingrid graag en van Oma een Tip Toi boek Zählen.
Maar ze mocht eerst nog niets openmaken en alle cadeaus werden opgestapeld. We gingen eten, lekker Schweinsbraten met kürbisölsalat en Bratkartoffel. Dan mocht Theresa kaarsjes op haar taart blazen en mocht ze de cadeaus open gaan maken. Ze is super verwend .
Het cadeaupapier heb ik vlijtig verzameld en ligt nu in de knutselbak van Theresa bij ons.
Later nog meer gebak eten want Ingrid had ook nog pruimentaarten gebakken heel erg lekker , de taart van Theresa was een Himbeeren.
Dan voor het avondeten nog een Pastasalat ook heerlijk.
Ik heb Reini geholpen met de installaties van allerlei dingen en Kontos maken enz. Helaas heeft hij geen Wilan en moest alles over een stick downloaden en dat duurde lang dus ze gingen later weg dan de bedoeling want voor hij 28 updates binnen en verwerkt had. Maar om half 7 toch allen uitgezwaaid.
Een geweldige dag gehad en ik denk Theresa toch zeker.
Ik heb Ingrid gevraagd want ik dacht dat zij nog een 1 persoons lattenbodem had en ja die staat beneden en kan ik gebruiken. Helaas moeen we daarvoor eerst de kelder leegsjouwen dus dan doen we dat morgen maar , ik heb vannacht ook kunnen slapen.
Om half 7 belde ook Jannick dat hij wegreed uit Parma, heb pas weer rust als hij goed is thuis gekomen dat is op zijn vroegst 2 uur vannacht. Ligt er ook aan hoe de situatie bij de grens is.

Je gehechtheid aan mensen en materie creëert de angst om dat allemaal weer te verliezen!
Deze las ik net en ik dacht ja zo is het maar bij nadenken erover ben ik alleen aan bepaalde materie gehecht omdat het onvervangbaar is . De rest ach dat koop je wel weer. Maar het is niet alleen maar gehechtheid en is vooral liefde die je voor iemand voelt die de angst brengt. Vooral als die iemand heel dichtbij je staat.