Super mooi en warm weer

Vanmorgen ging om 7 de wekker ,ik was al wakker maar had toch wat moeite met opstaan. We moesten nuchter blijven omdat we moesten bloedprikken. Dan gaan wandelen naar de huisarts, koud maar goed aangekleed wel lekker. We hadden om 8 een prik afspraak en gelijk erna een afspraak bij de huisarts. Ik had maar een lijstje gemaakt zodat ik niets kon vergeten.We waren de eersten en mochten in de hal waar geprikt wordt wachten. Voordeel als je de eerste bent. Daarna mochten we ook in de andere hal op de huisarts wachten. De rest van de mensen stonden buiten onder het afdak met een warmtestraler. Van de huisarts gelijk een afspraak gemaakt bij de Therapeut daar kwam ik toch voorbij en daarna gelijk bij de BH ons aangemeld voor de Grippeimpfung en er is maar 1 Impftag op 30 Oktober. Dan doorgelopen naar de Apotheke. Eindelijk naar huis gelopen . We hadden beide erge honger dus gelijk koffie en een beschuitje. Niet te veel eten want anders zit ik weer vol als het tijd is om middag te eten. Ingrid was vanmorgen eerst Sabrina wegbrengen en gelijk door naar haar afspraak. Toen ik mijn afspraak ging maken kwam ik haar tegen en ging ze snel naar huis om de auto op te halen en dan Theresa uit school halen om naar de tandarts/kaakchirurg te gaan in Schladming te gaan. Het is inderdaad nodig om een orthodontist naar Theresa te laten kijken maar ja de meeste zijn hier particulier maar hij had een adres van eentje in Liezen. Het is niet om haar tanden maar omdat haar onderkaak achter blijft. Het probleem is dat die vaak enorme wachtlijsten hebben omdat ze de enige Kassenarzt zijn.
Ze kwam vlak na ons weer thuis en had Theresa weer op school afgezet. Dan heb ik snel haar eten gemaakt zodat ze kon eten en gelijk daarna moest ze Sabrina halen. Ondertussen is de zon gaan schijnen en is het frisjes maar lekker buiten. Dan komt Sabrina bij ons , Ingrid gaat werken en dan komt Theresa om 13 uur bij ons en gaan wij middageten. Maar goed dat ik gisteren voor 2 dagen had gekookt voor ons allemaal. Ik heb nu wel heel erg koppijn dat is geloof ik ook een beetje het weer en het gevolg van het lange nuchter zijn.
Om 2 uur kwam Gabi voor Sabrina dus hadden we onze handen weer even vrij. Diane belde altijd gezellig om even bij te kletsen,
Het werd steeds warmer en het was zeer zonnig , in de middag zat ik met 33 graden op het balkon. Dan kwam Sabrina weer terug en om half 4 ging Theresa naar de blokfluitles en om 5 was ze weer thuis. Dan avondeten in de huiskamer met stukjes geroosterde toast en salade maar die wilde Sabrina niet dus die mocht chocopasta.
Nu is Theresa met haar huiswerk bezig. Ze had vandaag de nieuwe catalogus van de Blue Tomato bij zich. Achter in is een kinderdeel snowboard en daar staan ook de fotos met Theresa. Ook leuke fotos van Zoe.
Die dag was in ieder geval een avontuur voor ze, Zoe kan snowboarden maar Theresa had het nooit gedaan toch komt ze op een board naar onder.
Nu kwart voor 7 en Sabrina is bedklaar, Theresa is zich ook alvast aan het omkleden en zit in ons bed Kika te kijken of een van de andere kinderzenders. Ik ben moe en wacht nu op Ingrid. om half 8 doen we Sabrina erin en als ze nog niet thuis is dan om 8 Theresa. Ik denk korte tijd later oma en Opa.