lange dag

Lange dag

Samstag 16.Jänner
Het sneeuwt nog steeds en is 0 graden overdag.
Om 5.45 ging de wekker en om 7 uur was Theresa wakker. Gezellig bij Opa en Oma in bed Disney tv kijken. Oma weer in slaap gesukkeld en werd pas om 9 uur wakker , Opa was met Theresa al lang opgestaan en ze hadden ook al ontbeten.
Dan Oma ook maar even douchen en ontbijten. Theresa aangekleed want die liep gezellig nog in pyama rond.
Even boodschappen gaan doen met de auto. We hebben een nieuw autostoeltje gekregen en dat is fijn want nu kan ze gewoon met haar benen in zithouding geknikt zitten want mijn stoel kon niet nog verder naar voren. Ze maakt als we gaan uitstappen zelf haar gordel los en kan zelf uitstappen.
Eerst naar de Spar en dan daarna nog even naar de Billa voor de dingen die ze niet bij de spar hadden, helaas bij de Billa ook niet.
Thuis gekomen was het brullen want voor de deur bij ons stopt de skibus naar de Stoderzinken en het stond helemaal vol met mensen met kleine kinderen met skies en snowboard en zij wilde ook met de bus mee skien. Helaas hebben Mama en Papa nog steeds geeen skies gehuurd en helm gekocht anders waren we wel een mee naar boven gegaan ook al is dat voor mij een verschrikking want ik heb echt angst op die weg naar boven. Maar een lekkere lunch bij de Rosemi Alm maakt me veel goed.
Ik had aan Theresa gevraagd wat ze wilde eten en ze wil frietjes eten, maar ze hadden weer het hele lekkere Fladenbrot bij de Spar en ik wilde dan vandaag maar kaasfondue en dan morgen frietjes. Eerst was het ze er niet mee eens maar uiteindelijk heeft ze gesmikkeld. Ze wist niet wat kaasfondue was en ik had haar gezegd warme kaas. Dus blokjes Fladenbrot op haar bord, wat kaas erover gschept, tomaten komkommer en augurkjes erbij en ze vond het heerlijk. We hadden ook nog een Benjamin Blümchentoetje na voor haar , yoghurt met een hoekje met van die dingen die je in de yoghurt doet. Dan heeft ze haar knutseltafel zo gezet dat ze behalve kleuren ook nog dvd kon kijken en zat ze genoeglijk te knutselen.
Jan is nu toch aan de hoek begonnen, hij heeft al gemeten.

Jan heeft geloof ik niet heel veel zin na het meten gebeurde niets meer. Nadat ik hem vroeg of er nog wat ging gebeuren kreeg ik te horen het is te koud beneden. Dus ik zeg hem dus de komende 14 dagen niets?? Werd hij boos maar ja het wordt alleen maar kouder en niet warmer en als hij niet van plan is wat te doen ga ik dingen weer aan de kant schuiven zodat het weer bewoonbaar uitziet. Maar ja momenteel wordt alles verkeerd uitgelegd. Ik wacht nu maar af want ik heb geen idee hoe of wat.

Net lekker het laatste Fladenbrot belegd en gegeten. Theresa heeft in de lege hoek een tent gebouwd van de bankkussens en haar deken. Kijken of ze het gaat redden tot Mama thuis komt rondom 20 uur.

Dommmmmmmmmmmmm heb ik al een hele poos deze laptop , doe ik al heel lang moeilijk met een kabeltje en een kaartlezer , moest zelfs een andere kabel voor de kaartlezer, zit er aan de voorkant een opening voor een SD Card. !!!!!!!!!