Hoog bezoek, de 3 koningen kwamen voorbij

Mittwoch 3.Jänner
Het kon niet uitblijven , een slechte nacht weinig geslapen maar wel deel 1 en 2 van Charite gekeken. Was om 3 uur afgelopen. Dan in slaap gevallen. Toch redelijk fit om 9 uur wakker. Misschien moet ik toch aan de drank voor het naar bed gaan.In de morgen redelijk weer maar om 12 uur totaal donker somber en er komt heel slecht weer aan hebben ze voorspeld.
Ik besloot om alle verlichting aan de ramen en buiten weg te halen en op te bergen. Eerst kwam Ingrid koffie drinken met de kinders. Dan ging de deurbel en kregen we de 3 Koningen op bezoek dus de andere familie leden ook opgetrommeld en dan met zijn allen luisteren naar wat ze zingen en vertellen. We hebben weer de zegen boven de voordeur. Hebben gedoneerd voor de goede doelen.
Daarna dacht ik oke dat hebben we ook weer gehad en nu ook de kerstbomen eruit. De boom viel enorm uit zo erg in geen jaren gehad.en ik word daar totaal kriegel van. Theresa heeft haar eigen boom leeg gehaald in de keuken. Ik die in de woonkamer en zoveel troep niet normaal. Dus Jan heeft hem ook maar in de woonkamer in stukken gedaan meer troep ging toch niet. Om 12 uur waren we klaar met alle rotzooi opruimen en Jan heeft alles op de vliering gezet. Het voelt super goed. Geen idee hoe jullie allemaal met dit soort dingen omgaan maar ik word kriegel en na oud en nieuw moet het weg, ik kan het niet opbrengen om het tot 3 Koningen te laten staan. Soms lukt het maar nu even niet. Ik ben blij met de ruimte die ik weer terug heb . Een nieuw jaar , nieuwe kansen en mogelijkheden .
De skistokken van Theresa willen niet bij de skischool boven water komen. Dat is balen want ze zijn gehuurd. Veronica die het zou regelen is ziek.
De helicopter vliegt weer over dus het is alweer raak. Hoogseizoen ook voor de ziekenhuizen.
Ongelooflijk om half 1 ging het helemaal los, het leek wel nacht en het sneeuwt enorm veel en heel hard door. Ik heb al tegen Jan gezegd denk dat het geen werken wordt maar gewoon thuis blijven. Maar ja hij kan zeer eigenwijs zijn. Er is ook orkaanwind voorspeld dus we wachten maar af wat er gaat komen. De verlichting is allemaal opgeruimd en voor de rest kan het niet veel kwaad. Misschien was de onrust en de kriegeligheid toch het gevoel en aankomst van het slechte weer. Heb ook de kachel aangestoken.
Hoop dat het vrijdagavond redelijk weer is kunnen we naar de Glöckenlauf gaan kijken in Stainach en de komende dagen is er ook weer de Ennstal Classic de winteredition. Misschien dat we nog gaan kijken op de Rennbahn. Theresa vindt de oude auto´s altijd geweldig.

Het was vandaag idd heel erg. Zo hard als het sneeuwde. Maar later ging het wel weer. Blijft nu alleen de storm nog over. Zal duimen dat het mee zal vallen en dat de storm al een beetje uitgeraast is.