Nog steeds te warm

Om 7 wakker van de wekker en een half uurtje ontbijttv en dan eruit. Ook Jan wakker gemaakt. Dan heeft Jan mij bij Christine afgezet en Christine heeft mij weer thuis afgezet. Ik ben eerst gaan douchen en omkleden en een kop koffie. Dan zijn we naar Liezen gereden. We wilden een nieuwe schakelaar met bewegingsmelder voor het trappenhuis maar helaas hadden ze niet bij de Obi. Wel wat boodschappen gedaan bij de Lidl en de Penny . Dan wat te eten in de Eli gehaald en mee naar huis genomen. Thuis eerst gaan eten dan alle boodschappen opgeruimd. Het was weer warm maar zwaar bewolkt en af en toe de zon.
Een beetje Netflix gekeken.
Verder niet veel meer gedaan. Theresa staat weer overal in met de jeugdgemeenteraad. Ze zijn bomen gaan planten. Kindergemeinderat setzt neue Bäume! 🌳🌳🌳
Für unseren Kindergemeinderat sind die Themen Nachhaltigkeit und Umwelt ganz wichtige Themen. Neben vielen anderen Ideen und Projekten, haben sich die Kinder vorgenommen, mehr Bäume im öffentlichen Raum anzupflanzen.
Heute war es dann soweit und es haben erwachsene Gemeindevertreter gemeinsam mit unserem Kindergemeinderat Bergahornbäume im Ahornweg angepflanzt. Somit bekommt die Straßenbezeichnung durch die Bäume nicht nur mehr Bedeutung, sondern auch ein schöneres Erscheinungsbild, Schatten, etc.
Vielen Dank an unseren Bauhof für die Unterstützung und Danke an Brigitte von der Fa. Gartengestaltung Zenz für die fachliche Begleitung.
Im Anschluss wurden bei einer Jause die nächsten Projektvorhaben und ein Zeitplan für 2024 erarbeitet. Fazit - die Kinder haben wirklich tolle Ideen, auf welche ich mich schon freue.
Nu zitten we te kijken naar de tv het gaat over het mooie Singelpark in Leiden. Grappig als je zo eind weg woont.(Erna ik hoopte nog even dat Manfred in zijn bootje voorbij zou komen)

Ja we varen er vaak genoeg over de singels het is natuurlijk een ander boot en een andere bijrijder