Theresa had haar eerste concert.

Zo weer wakker van de wekker om half 7 en dan allemaal eruit. Douchen doe ik pas als ik weer thuis ben van Christine. Jan heeft eerst Theresa weg gebracht dan even na half 9 mij naar Aich en ik spreek af met hem kom mij om 12 uur ophalen. Ik had geen telefoon meegenomen maar om 12 niemand. Komt hij om 10 voor half 1 aankakken. Zegt hij ik had je gebeld en ik zeg hem we hebben toch om 12 uur afgesproken? Ik heb geen telefoon bij me. Maar dan komt er niets zinnigs . Thuisgekomen gingen Meli en Jannick samen net weg die hebben een aantal afspraken vanmiddag. Jan ging Theresa tegemoed. Ik douchen en daarna eten maken.
Even niets tot eind van de middag. Als Jannick en Meli niet op tijd teruig zijn moet ik zorgen dat Theresa om 5 helemaal klaar staat en dan naar Sankt Martin. Niet de moeite om voor ons dan terug naar huis te gaan dus gaan we daar maar wachten tot het concert om 18 uur begint.
Nu 2 uur en klaar met eten. Het trekt alweer dicht met bewolking. Grote delen van Oostenrijk hebben ze al dagenlang boven de 30 graden maar wij hebben bergweer. Zeer wisselvallig. Om 13 uur gingen de alarmen geen idee wat er is. Ik ben moe en wil even zitten.
Theresa heeft haar huiswerk gemaakt en ik heb het nagekeken. Ze is nogal hyper van de zenuwen voor de voorstelling.
Theresa een poos in de tuin spelen en op de trampoline. Even na vieren kwamen Jannick en Meli thuis. Er is een volbrand boven ergens op de Stoderzinken en de brandweer kan er niet bij komen dus nu vliegen al de hele middag helicopters af en aan met bluswater vanaf het terrein bij het RK en brandweer. Er was een bagger of iet dergelijks door oververhitting in brand geraakt en nu staat er dus het een en ander in brand daar. Hadden de mensen het bij de RK aan de stok omdat de papiercontainer door de helicopters was omgegaan en ze kregen te horen dat ze beter moesten oppassen maar niemand wist van iets. Dan moeten ze ook beter informeren. Jannick heeft hen gezegd dan ga je niet tegen onze Zivildieners schreeuwen dan vraag je naar een hogere in rang of iemand die er werkt.
Jan wilde niet naar het concert dus ik ben met Jannick samen gegaan. Meli had nachtdienst.
Het was best een leuk concert en Theresa heeft haar best gegeven. We waren even na achten thuis .Was het overdag niet echt heel lekker was het in de avond super warm en zonnig weer.

Ben benieuwd naar de foto's van Theresa's uitvoering.