sneeuwruimen

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Maandag
Het sneeuwt alweer en we konden vanmorgen gelijk weer flink sneeuwruimen. Jannicks training ging hier in Ramsau niet door, dit omdat er hevige sneeuwval was en een enorme stormwind. Jan heeft hem naar Schladming gebracht en ging daarna door naar Heimat om te werken. Vanmiddag heeft hij wel training in Ramsau. Het sneeuwt nog steeds heel erg en Jan is alweer met de tractor en de freezer aan het ruimen.
Ik was vanmorgen te laat om te gaan trainen, en had geen zin om me te haasten. Dan blijf ik de hele week achter me zelf aan rennen. Dan maar een keertje niet.
Als je al een poosje niet op Jannicks site gekeken hebt, moet je dat weer ens doen. Er stan stukjes film op en nieuwe foto's. www.jannick-biatlon.com of direct naar zijn weblog www.jannickmolenaar.waarbenjij.nu

2 december 2007 12:55 | Door: ria Hoi Jan en Nicolette. Bedankt voor jullie vroege Kerstkaart. Willen jullie even jullie adres doormailen? Alvast bedankt en de groetjes van ons.