Het lijkt wel zomer

Heerlijk uitgeslapen en om half 10 opgestaan. Brinta ontbijtje dank zij de gulle gaven van Rob.
Even geinformeerd bij Jannick of hij mee wilde eten krijg ik een berichtje nee want Ingrid komt thuis. Oeps het is dus gedaan met onze rust. Van de week was het nog vrijdag of zelfs zaterdag. Dus dan eerst het eten voorbereid. Daarna het sorteren van de lego afgemaakt , ik heb er echt 2 kapotte duimtoppen van.
Maar het is gesorteerd en opgeruimd. Dan lekker eten , althans dat vond ik want Jan is niet zo dol op uitgebakken speklapjes. Daarbij een gekookt aardappeltje en gekookte bietjes voor mij heerlijk. Ik merk nu dat ik fitter ga worden geen bibber gevoel meer. Zelfs Jan neemt nu elke dag zijn 50+ vitaminepil .
Jan had voor me gestofzuigd en ik had hem gevraagd om de dweiler met dweil mee naar boven te nemen. Kon ik even dweilen maar dat deed hij ook voor me. Dan heeft hij de spullen die naar de zolder moesten boven gezet dus het raakt opgeruimd. Ik had hem gevraagd om de kniptang en nadat ik die gekregen heb de kerstboom kaal geknipt. In dozen gedaan , hout gehaald voor de kachel en vooral genoten van de vele zon . Helaas extreem veel wind maar op het balkon werd het 33 graden.Dus echt Föhnwetter. Het weer gaat veranderen en er wordt ook weer sneeuw voorspeld en ook weer vorst in de nacht. Dit zonnige weer nemen ze ons niet meer af. Het doet me wel weer verlangen naar de lente.