Van hot naar her

Nederland, Gouda

Op donderdagmiddag nog even gelanglauft op de baan en ’s ochtends naar de markt in Gouda. Vrijdagmorgen bij Ank geweest op de fiets en in de middag met Riekje en Martien meegereden naar Rotterdam en dan nog een stukje met de metro naar Kirsten en Olivia. Kirsten heeft me van het station afgehaald. Omdat Kirsten nog naar school moest om wat dingen op te halen , ging ik Olivia uit bed halen en die vond het heel normaal dat oma dat deed. Nog een poosje met haar samen dingen gedaan en toen Kirsten weer terug was moest ik al weer bijna weg. Dus een geslaagde oppasmiddag.
Zaterdagmiddag bij Bianca,Peter en Nina geweest kon ik alweer oma zijn.
Zo vliegen de dagen om.
Zondag naar de langlaufvereniging waar de opening van de nieuwe skatebaan plaats vond.
Het is een mooie baan en ik geloof dat iedereen aardig tevreden ermee is. Uiteraard is het geen sneeuw maar dat geldt ook voor de klassieke loipen.
Na de opening met de trein naar Utrecht waar ik wat ben gaan winkelen want Diane belde dat ze later thuis zou komen. Daarna naar Apeldoorn door gereisd naar de familie Buis waar ik tot woensdag logeer. Ik ben daar naar de kapper gegaan want ik had steeds maar geen tijd en ik ben dik tevreden met hoe ik er nu weer uit zie.
Diane had me weer naar de trein gebracht en ik had gelijk 1.22 u vertraging dus ik zat daar maar te wachten. Maar ik had weer een hele coupe voor mezelf.