Ditjes en datjes

Vanmorgen pas om kwart voor 8 wakker , ik had de wekker vergeten te zetten. Dan alles maar een beetje later. Op weg naar de sportschool eerst even langs de apotheek en dan mijn rondje in de sportschool gedaan. Weer terug gewandeld in de zeikregen. Momenteel niet mijn favoriete weer. Thuis eerst douchen en omkleden. Dan tijd voor een kop koffie. Ondertussen is het 11 uur en is de morgen bijna voorbij. Ik denk dat ik Rucolastamppot met gehaktballen ga eten.
Dat werd het dan ook en met Jan samen gegeten. Na het eten nog wat fotos op de site gezet en dan heb ik het opgeruimd, ben het even zat. Vooral met het slechte internet. Dan erger ik mij alleen maar. Nu begonnen met de kersttafel. Kijken waar het schip strand.
De meeste spullen gevonden en morgen kijken wat ik ermee kan doen. Ik had van Meli vorig jaar een lijmpistool gekregen maar kan ik even niet vinden. Morgen weer een dag,

Donderdag
Vanmorgen om 7 wakker en eerst de katten want daar werd ik gek van. Ik doe dan gelijk mijn medicijnen en kruip nog even terug. Ik moet altijd een half uur wachten voor ik kan ontbijten na de medicijnen. Dan ben ik om 8 uur opgestaan. Ik ben verder gaan zoeken naar de lijmpistool en zie een helder moment doet wonderen.
Ik heb wat delen gelijmd en dan kwam Jannick koffie drinken. Dat is altijd gezellig en kunnen we altijd wat dingen doorpraten.
Toen hij ging was het tijd om het middageten te maken en eten.
Dan had ik om 13 uur een afspraak bij de PSN . een goed gesprek doet wonderen. Toen ik klaar was trof ik Theresia daar. Gevraagd of ze alweer aan het werk was maar ze is nog met Karenz. INog over wat koetjes en kalfjes en haar gezegd dat ze gewoon koffie kan komen drinken met haar kindje. Ik heb altijd wel wat te spelen.
Dus telefoonnummers uitgewisseld.
In de middag ditjes en datjes gedaan waaronder kerstspullen uitzoeken. Ik heb al flink wat voor de Caritas. Je moet ergens beginnen. Morgen plastik bakken kopen en alles wat in dozen zit daar in doen. In de avond lukte het niet om verbinding met het internet te krijgen .