Genieten van het mooie weer

Vanmorgen werd ik wakker van Jan die Theresa ging wegbrengen. Ik heb een rondje ontbijt tv gedaan en ben dan opgestaan en alle ochtenddingen gedaan.
Het is opnieuw een zeer zonnige dag maar waarschijnlijk ook alweer de laatste. Het zou nog wat warmer worden dan gisteren dus afwachten maar. Ik voel mij vandaag veel beter en fitter . Ook mijn bloedsuiker was nuchter onder de 200 dat is al heel wat.
Ik heb het ziekenhuis gebeld en ze hebben mijn toilettas opgeborgen . Het maakt niet zo uit wanneer ik het kom halen.
Net een koppie koffie gedaan en de deur open gezet tot vreugde van de katten. Het is bijna 9 uur en het is lawaaierig van de bouw. Daar zijn we voorlopig niet vanaf want er wordt nog een gebouw gebouwd en daar moeten ze nog aan beginnen.
Vandaag komt ook Sabrina. Theresa moest eigenlijk voor een dag naar huis maar mocht dan toch blijven. Sabrina was weer een EEG maken . Dus Theresa was er al een paar dagen. Nu is het helemaal makkelijk want Meli kan met haar gipsarm niet werken. Meli werkt steeds met haar aan Duits want daar heeft ze komende week weer een belangrijke Schularbeit van.
Jan was Theresa gaan halen die was lekker vroeg uit om half 12. Ik heb lekker in de zon gezeten . Dan middageten ook op het balkon gegeten .Ik was ineens gaar dus even gaan liggen en dat hielp. Ik moet heel eerlijk zijn dat ik dan weer in de zon ben gaan liggen en dan onder een een afdakje die ik had gemaakt zodat mijn blote benen in de zon konden en de rest schaduw had. Het was behoorlijk warm maar gewoon heerlijk.
Eind van de middag bracht ingrid Sabrina. De medicijnen van Sabrina zijn verhoogd en als ze daar te veel last van heeft stoppen ze over een maand weer. Dan wordt er toch overwogen om iets in haar hoofd door te snijden . ze zou daar geen hinder van ondervinden. Maar goed het is wel weer een hersenoperatie.
We wachten maar af.
Ze bracht Theresa naar taekwondo. Jan en ik hebben haar daar opgehaald en dan gelijk ons broodpakket opgehaald. De avond kan beginnen-.