Koud en winderig

Dienstag 30.Dezember
Het blijft koud en winderig en het sneeuwt nog steeds. Voor volgende week geven ze pas echt koud op tot minus 30 graden. We merken aan de verwarming dat het koud is want de afkoeling is al snel. Om 9 uur waren de radiatoren al koud en ik heb de houtkachel dan maar aangemaakt.
Theresa kwam en toen sliepen Opa en Oma nog , heel even in bed samen maar dan toch echt eruit.
In bed kregen we weer het hele Krampusverhaal van haar en daar kwam Jordy ook weer aan te pas. Er moet eerst weer iets anders komen wat haar in beslag neemt tot dan blijft het Krampusverhaal denk ik.
Jan moest vanmorgen naar de huisarts en is gelijk ook naar de apotheek gegaan , kon hij mijn recept ook meenemen.
De afgelopen avonden hebben we dvd gekeken, ik dacht dat ik alleen de erste Staffel had gekregen van dr.Deen maar het zijn er 2 in een box dus nog iets meer kijkplezier. Op tv zijn veel films die al heel vaak geweest zijn en dan is dvd kijken een goede optie en dan nog Nederlands ook. Het maakt niet uit of de taal Duits of Nederlands is maar het is zo leuk om echt Nederlandse series te kijken.
Net maar even snel de administratie gedaan, kon mooi even nu Theresa slaapt. Jan is alweer weg want door het slechte weer doet hij er veel langer over om naar zijn werk of weer thuis te komen. Gisteren had hij er 2x zo lang over gedaan om thuis te komen en dat hadden Jannick en Ingrid ook. Er werd maar 40km pu gereden.