Zomer komt terug

Ik werd tegen half 4 wakker en niet meer geslapen maar wel blijven liggen. De katten wilden ook gelijk aandacht en bij mij liggen. Die knorrende warme lijfjes tegen mij aan dat is zo´n liefdevol gevoel. Om 6 dan toch maar de tv aangezet en Jan moest naar de toilet dus die had de beestjes eten gegeven. Wat later een ontbijtje gemaakt en in bed opgegeten. Dan om 8 opgestaan en alle ochtend dingen. Vanmorgen geen mist maar wel zwaar bewolkt, op de berg sneeuwt het tot op 1700m.
We besloten om inkopen te gaan doen in Liezen . Eerst naar de Lidl,dan naar de Action en als laatste naar de Möbelix. Bij de laatste hadden ze Guglhupf bakvormen in de aanbieding en ik wilde er al lang eentje. Nu van 9,95 voor 3 Euro en ook gelijk 2 gekocht.
Dan naar de voor Jan een Doner kebab en voor mij een Durum kebab meegenomen. Ze zijn overheerlijk, heel veel rauwkost, niet te veel vlees en een yoghurtsaus. Thuis gekomen dus gelijk eten. Voor mij is een Durum te veel dus ik eet de helft en de andere helft als avondeten.
Bij de Post waren veel folders en zie ik zoek al jaren winterbroeken en daar staan ze . De reclame ging vandaag in dus gelijk gaan wandelen naar de MEZ samen met Jan. Het is geen wonder dat ik ze nooit vind want dan is er een rekje met misschien hooguit 10 broeken, de helft blauw en de andere helft zwart en bij beide 1 in de maat die ik nodig heb. Dus beide meegenomen na eerst gepast te hebben. Dan zijn er dus in die maat geen meer. Voor broeken is het een gangbare maat met 42.
Maar ik dus helemaal blij 2 broeken voor de winter dan hoef ik niet altijd een skibroek aan te trekken. Je kan onder dunnen broeken uiteraard een dikke panty of zo aantrekken maar daar kan ik niet tegen. Ski ondergoed gaat wel goed.
Ik had Jannick al gebeld en die hoopte vroeg thuis te zijn maar zijn werk dacht daar anders over dus om half 5 waren daar Theresa en Sabrina. Dit omdat Ingrid vanavond teambespreking heeft. Omdat ze morgenavond zouden komen mogen ze nu blijven tot maandagmorgen Ingrid werkt het weekend. De kinderen helemaal uitgelaten en blij. Beide gingen gelijk bij mij aan de gang met hun eigen spullen. Sabrina in de huiskamer en Theresa ongestoord in de slaapkamer. Jannick om half 6 gebeld en toen was hij 5 minuten van huis. Kinderen helemaal blij en ze storten zich werkelijk op Jannick. Eigenlijk wilde Ingrid hen om 19 uur brengen maar dat vindt Jannick echt niet goed. Nu hebben ze beide een boterham bij ons gegeten . Dan kwam Meli ook thuis en dan ging Sabrina gelijk met Jannick mee en Theresa wat later. Om 19 uur gaan ze beide in bed en mag Theresa tot 20 uur lezen. Ze moeten beide morgen naar school dus vroeg opstaan.
Het was vandaag super mooi weer voor de tijd van het jaar maar het wordt nog beter.