Maria Himmelfahrt.

Samstag 15.August
Vandaag een vrije dag en alles dicht want het is Maria Himmelfahrt.
Een goede nachtrust gehad het was koeler en een paar pijnstillers en vanmorgen scheen niet direct de zon. Dus pas om half 9 wakker.
Gisteravond hadden we flinke buien en onweer en vannacht ook. Vanmorgen bewolkt en tegen de middag kwam de zon terug wel koeler onder de 30 graden maar nog altijd warm.
Vanmorgen even fotos van Theresa geprint, eentje voor de galerij in het trappenhuis, eentje voor Mama en Papa had gevraagd om een kleintje voor in zijn bureaulijstje en er ook maar een voor Oma Kathi gemaakt. Die zien ze morgen want Ingrid en Theresa gaan op verjaardagsvisite want Viktoria wordt 4 jaar. Papa werkt vandaag en morgen dus die kan niet mee.
Jan heeft vanmorgen alle ramen binnen en buiten gedaan en dat is te zien. Dan had hij een deel van de badkamertegels gereinigd want hij wil verven en ik had hem gevraagd de wand waar de wasmachine staat als eerste te doen want daar veranderd niets aan dat zelfs meerdere keren . Ik vraag hem nog zullen we de droger van de wasmachine samen pakken en ergens anders neerzetten dan kan de wasmachine verschoven worden. Nee was niet nodig dat ging hij morgen pas doen. Kom ik in de badkamer en wat zie ik dat hij de tegenoverliggende wand aan het doen is waar heel veel veranderd een bad moet er weg gebroken worden en misschien dat de toilet verplaatst wordt . Dan word ik dus boos want de verf en gronding is best prijzig en dat vind ik zonde. Dus DDDDDDDDDDDDDDDDDDuuuuuuuuuuuus ik ben ziedend want hij doet gewoon waar hij zin in heeft als hij mij alles over laat en ik de planning maak de materialen uit zoek en de dingen koop moet hij ook werken zoals het gedacht is en anders zelf de rest ook doen en dan bemoei ik me er niet mee. Nu kan ik vragen wat ik wil en hij vindt alles goed en denkt niet mee maar doet wel wat hij zelf in gedachten had. Dan zegt hij ook nog nou dan til je toch even de droger eraf en dan word ik nog bozer want dat had ik hem gevraagd of we dat even samen moesten doen. Dan krijg je PROBLEMEN.