Bergrettung Flomarkt

Vanmorgen wakker voor de wekker en toen de wekker ging snel eruit . Ik wilde op tijd bij de Flomarkt zijn die om 8 uur open ging. Het is altijd en enorme happening en er komen zo veel mensen. Het is 1x in de 2 jaar. Er stonden al een lading mensen en ook veel Hongaarse handelaren. Dan klokslag 8 ging het open en de mensen renden alle kanten op . Die handelaren weten precies dat in de container die ook open ging de wintersportzaken waren en ze gingen elkaar daar gelijk te lijf , het was maar goed dat er 2 man bij de Bergrettung zijn die ook Polizist zijn. Ik had gezien dat er buiten glijbanen lagen en ik had er al eentje op het oog en gelijk ipv naar binnen daar heen gelopen. Dus een glijbaan die op de schuine kant van het pad in de tuin komt te liggen. We hebben wel een glijbaan aan het schommelrek maar eentje die gewoon op de grond ligt is voor Sabrina dan ook te gebruiken en kan ze ook glijden. Hij werd apart gelegd en we gingen naar binnen veel te zien maar ook al veel verkocht. Ze gingen met tassenvol naar buiten en ik had verder niet echt wat op het oog maar wel even bij de dvd´s gekeken en er 8 tussenuit gehaald. Dan naar huis gegaan.Jan met de auto en de glijbaan en ik lopen. Gevraagd of Ingrid nog wilde gaan dat wilde ze wel maar was nog niet klaar. Dus zijn Jan en ik naar de huisarts gegaan want we zagen gisteren in de krant dat ze dicht gaat voor renoveringswerk. Dus recepten gehaald even met Andi (Bastelecke) gesproken die er ook was. Dan naar huis terug zodat Ingrid ook kon gaan. Dan kon ze de kinderen bij ons laten. Daarna middageten met Jan samen en een beetje niks doen. Ingrid en de kinderen uitgezwaaid want die gingen naar Oberwölz naar Oma Kathi. Morgen is de eerste Kommunie van Viktoria. Om kwart over 2 zijn we nog een keer naar de rommelmarkt gegaan want die ging om 3 uur dicht. hebben we 2 beeldschermen voor 1 euro per stuk en een videorecorder voor 1 Euro. Alles was 1 euro wat over was. We wilden allang beeldschermen hebben dan kunnen we de spelcomputers erop aansluiten. Kan Theresa ook ermee spelen. We hebben een hele kast vol videobanden en we dachten als de videospeler kapot gaat hebben we er niets meer aan dus voor die ene euro ook maar meegenomen. Ook de trilogie van Cornelia Funke gekocht Tintenblut, Tintenherz en Tintentod die zijn ook verfilmd. Gelezen heb ikdie nog nooit en het zijn 3 flinke boeken. Kan ik even vooruit-
Het is geen weer vandaag donker somber en regen met hooguit 10 graden. Is het half 6 gaat de zon schijnen en schiet de temperatuur om hoog. Helaas geven ze sneeuwval op en zelfs onder de 1000m.

hier met de vrijmarkt voor Koningsdag, ook heel veel regen aan de kunst gehad, met af en toe rukwinden, wel jammer, want hierdoor gingen er niet echt veel mensen heen