Skate wedstrijd

Oostenrijk, Schwendt

Woensdag
Vandaag de skate wedstrijd, Jannick heeft een verkoudheid die met de dag erger wordt. Het gaat over 7 1/2 km en ik geloof dat Jannick 4e was.
Jannick start in deze kampioenschappen in de senior klasse.
Hij is dat nog lang niet maar in zijn leeftijdsklasse is niemand meer.
Hij is niet tevreden want zijn verkoudheid speelt hem parten maar het was niet echt slecht vind ik.
In de middag kruipt hij in bed in de hoop wat op te knappen want morgen weer een wedstrijd. Wat paracetamol maar ik hoor hem de hele nacht hoesten.

Woensdag 27 januari
Na een hele nacht hoesten heb ik me afgevraagd of ik wel moest starten maar eigenwijs als ik ben toch gestart op de 7,5 km skating. De wedstrijd liep voor mij helemaal niet.
Omdat er tegenwoordig zo weinig deelnemers zijn er alleen nog dames en heren, en masters en senioren. Er starten 13 Nederlandse dames en 25 Nederlandse heren. Ik was 5e heer van de Nederlanders maar ik geloof 6e in het algemeen klassement. 3.26 achter Herbert Cool die 1e werd .En ik was 4e bij de senioren . Jannick