Nog meer sneeuw

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen was ik super vroeg wakker bij de tv blijven dommelen tot de wekker ging. Ik had de sneeuwschuiver al gehoord en dan weet je dus al SNEEUW. Dus we moesten eerst de auto schoonmaken voor we weg konden. We hebben een zachte bezem staan daar kunnen we ook gelijk alles van het dak schuiven dan even rondom en Jan het laatste eraf halen. De weg was goed schoon en het sneeuwde flink. De hele morgen afwisselend sneeuwbuien en zon en soms beide. de middag was donker en somber. Jan had mij weer opgehaald maar we waren te vroeg om Theresa gelijk mee te nemen. Thuis gekomen even lekker douchen en omkleden.
Vanmorgen had ik ineens een soort angstaanval waardoor geen idee maar echt een enorme angst om Sabrina. We moeten nog een poosje volhouden maar de rest van de dag een verdrietig gevoel. Het zijn tijden waar we eigenlijk voor willen vluchten .
Eten gemaakt en samen met Jan gegeten en net aan de koffie. De was is klaar. de vaatwasser staat aan en het is redelijk opgeruimd. Voor de rest doe ik niet veel meer het is mij goed voor vandaag.