Koud en nat

Rondom 7 wakker heel even tv en opgestaan. Nadat ik al helemaal klaar was kwam Jannick met Sabrina koffie drinken en we keken de Airpower op tv. Jammer van het verschriikkelijkslechte weer. Wij hebben het ook een keer live in Zeltweg meegemaakt maar toen hadden we super zonnig en heet weer en moesten we oppassen dat we geen zonnesteek kregen, Nu moest ook het programa aangepast worden maar ondanks dat zeer spectaculair. De grootste vliegshow van Europa. Gisteren waren er 80.000 bezoekers en vandaag meer ondanks het weer. Tegen twaalven aan het eten begonnen en samen met Jan voor de tv zitten eten.
Ik had in de morgen de kachel aangemaakt want we hadden het frisjes in huis. Gisteravond had ik hem ook aan en ik denk vanavond ook wel weer. In de bergen is er best aardig sneeuw gevallen. Ze zeggen dat het maandag tot in de dalen kan komen. Morgen tot 1500 m.
Eind van de middag zijn we snel nog even de winkels langs, de Unimarkt en de Spar. De oogst was goed dus niet verder naar de Billa.
Ik kwam Jannick tegen die naar zijn nachtdienst bij het RK ging , ik schrok me te pletter van hem. Hoor ik ineens in het trappenhuis hoi , ik had niemand gezien en dan verwacht je niets dus een hart verzakking.
Maar we zijn nu klaar voor het laatste deel van het weekend.