Een druk begin maar een rustig einde van de dag.

Woensdag
Vanmorgen was ik wakker voor de wekker van 7. Een rondje tv en dan eruit. Ochtenddingen en dan klaar om naar de sportschool te gaan. Het was nog frisjes maar het was al vol zon. Dus toen ik klaar was en naar huis liep was het al aangenaam warm. Ik bemerk dat mijn training een stuk zwaarder is geworden maar blijf dapper lachen.
Want ik ben ondanks vakantie en spieren opbouw toch 14 kg kwijt. Ik kreeg een berichtje van Peter (Camping Ossiachersee) dat Vacansoleil pleiten is. Dat ondanks dat ze goed draaien maar ze krijgen het coronagat niet weg. Overname is afgeketst. Gelukkig nog geen vakantie geboekt .
Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Jan ging fietsen en samen nog wat inkopen gedaan. Het was echt warm. Op het balkon bij ons 33 graden.

Donderdag
Vanmorgen wakker van de wekker om 7, wat ontbijt tv en eruit. De ochtenddingen gedaan en dan om half 9 Jan wakker gemaakt en gevraagd of hij mij oppikt om 10 bij de PSN. Dan ben ik op weg gegaan naar mijn praatafspraak. Daarna naar het parkeerterrein gelopen en zie Jan was er al. Dus op weg naar Liezen. Het was megadruk op de weg. En ergens tussen Stainach en Worschach waren ze aan het werk en kon steeds maar 1 baan rijden. Met het raam open en in de zon niet erg.
Dan eerst naar de Lidl, Action, Penny en aangezien het al middaguur was wat te eten in de Eli meegenomen.
Thuisgekomen allebei wat uit de auto meegenomen en dan eerst eten. Daarna de auto leeggemaakt en naar boven gezeuld. Op het balkon bleek het 39 graden te zijn . Ik had de zonwering niet uitgedaan dus tja niet zo goed voor de plantjes.
Nu tijd voor een kop koffie en even wat zitten.
Eigenlijk niet heel veel meer gedaan. Wel een hele poos met Jannick getelefoneerd. Ze waren bij de bank en de hypotheek wordt overgenomen. Ze houden nog wat eraan over. Nu moet Ingrid voor accoord tekenen dan is dat eindelijk afgerond. Jannick zei dan ben ik een weekend niet aanspreekbaar omdat ik mij vol laat lopen.
We wilden zaterdag dan de verjaardag van Theresa vieren. Maar mevrouw heeft een feestje in Liezen van een nieuwe vriendin van het gymnasium. Nu hebben we de kalender doorgekeken en het lukt niet om in oktober het te vieren want ze komen wel maar op doordeweekse dagen Dus we denken erover om zaterdagmorgen dan maar te doen zodat ze niet het gevoel krijgt dat ze vergeten wordt. Jannick wil eerst nog met Meli overleggen.
We hebben wel allemaal het gevoel als eerst de handtekeningen maar staan. Ze heeft gezegd dat ze accoord gaat. Maar je weet het bij haar nooit.
Met Sabrina gaat het goed in de school en ipv de 5 uur extra begeleiding krijgt ze waarschijnlijk 12 uur. Jannick zei al nou ik kan wel tevreden zijn met 3 begeleiders op 1 kind. Want ze heeft haar normale lerares, haar begeleidster sie er alle uren is en dan de extra ondersteuning. Kind moet dan toch wel naar de universiteit kunnen.
Tja ik ga genieten van min avond en hoop op Netflix Liebeskind te kunnen afkijken zo spannend.