Beetje werken

Oostenrijk, Aich-Assach

Vanmorgen was ik wakker voor de wekker afging dat is fijn want dan begin ik de dag niet moe. Even later kwam Theresa Oma heb je boter voor ons en die bracht ze later ook weer terug. Ondertussen waren wij klaar en Jan bracht mij weg. Christine was vanmorgen zelf ook thuis dus samen veel werk verzet. Andrea belde naar haar dat ze onze afspraak niet na kon komen. Na werktijd probeerde ik Jan te bellen maar dan kreeg ik de box , Ingrid gebeld maar die was misschien nog onderweg en gelukkig is Jannick ziek dus die gebeld en even later belde Jan met de telefoon van Jannick. Die van hem was leeg niet handig als je afspreekt wanneer en waar je iemand moet ophalen. Dus ik ben aan de wandel gegaan en ook een kortere weg uitgevonden .Ik was al bijna Aich uit toen Jan eraan kwam. Het sneeuwt de hele dag al en het is om het vriespunt. Morgenochtend werk ik ook. Dan ga ik morgenmiddag denk ik maar de kerstboodschappen doen dan heb ik ook de zaterdagmiddag nog en hoef ik op maandag niets meer te doen. Zaterdag en zondagmorgen ben ik met Theresa naar de Galsterbergalm voor de skilessen. Jannick vroeg net al hoe we het doen met de kerstdagen en wat afgesproken. Dan is de kerstavond samen met Jan en op eerste kerstdag eten we gezamelijk met de familie en het ligt eraan wanneer Jannick werkt of we in de middag of in de avond samen eten. Geen stress en ik heb zo iets van we zien wel. We gaan met de familie fonduen en zij gaan ook een dag gourmetten dat zouden wij ook nog kunnen doen.
Nu eerst maar een pan soep koken want ik heb morgen ook niet echt tijd om te koken. Lekker met de Kaspressknödel van Kathi en veel groente. Dan heb ik morgenavond crackers en kaasjes . De soep kan zaterdag ook nog en voor zondag me wat in laten vallen.
Begin van de avond kwam Jannick een bakkie halen en daarna ben ik lekker havermout quarn banaan koeken gaan maken. Heerlijk en daar kan ik ook 2 dagen van eten - Dus om van de honger komen we niet om.