Ik voel me..............................................

Oostenrijk, Kleinsölk

Zondag
Wat als een gezellige dag begon eindigde niet zo. Mijn paasontbijt was lekker en gezellig.
Daarna hebben Jan en ik nog van de laatste zonnestralen genoten want met de middag was dat over. Er zijn regelmatig stortbuien en voor de komende dagen geven ze geen gezellig weer op. Er wordt zelfs gezegd dat het weer gaat sneeuwen.
Jannick hing de morgen voor de tv en daarna zou hij gaan opruimen, we dachten hem erbij te helpen maar ik werd nogal onbeschoft buiten de deur gezet. Jan heeft dus ook de jalouzie gordijnen niet opgehangen. Dan komt hij ineens met ik ga werken bij McD. Daar sta je dan en ik was ziedend want ik had toch ook lekker avond eten gepland en een gezellige avond.
Nou ik heb te horen gekregen dat het overal beter is dan hier bij mij. Al 20 jaar voelt hij zich geterroriseerd en alles moet altijd van mij. Hij komt thuis en dan sta ik hem al met ruzie op te wachten. Erg fijn allemaal om te horen. Jan laat mij altijd de kastanjes uit het vuur halen en als het puntje bij het paaltje komt heb ik het dus bij hem ook gedaan.

Ik voel me erg .......en verdrietig, ik ben erg down en het liefste ga ik weg. Geen enkele afspraak wordt nagekomen, Jannick zou me van de week meenemen naar Liezen en hij zou bellen als hij weg zou gaan, toen ik niets hoorde belde ik hem en dan zegt hij doodleuk dat hij al in Liezen is. Ik voel me gewoon niets, ik voel me eenzaam .
Nou fijne paasdagen allemaal., maar niet voor mij.
Uiteraard is hij nu naar zijn vriendin want ook daar is alles beter en al zijn vriendinnen zijn altijd bang voor mij.
Afgelopen week had Jannick vakantie en was de afspraak dat hij zijn administratie zou doen en zijn huis op orde zou brengen en schoonmaken. Maar dan is hij de hele week weg , hij heeft altijd wat ik denk dat hij pas tijd heeft als we bellen dat ik een hart aanval heb of iets dergelijks want voor de rest heeft hij geen tijd. Begon hij vandaag weer over dat hij naar de opleiding in Salzburg wil, hij heeft daar zo weinig stagegeld dat hij geen vaste lasten kan betalen, als hij zijn huis opzegd waar blijven dan zijn zaken daar hebben wij geen plaats voor en hij laat mij afgelopen week nog nieuwe meubels voor hem kopen want die wilde hij perse en was niet mijn idee. Ik begrijp echt niets meer van hem. Hij kan dan zijn auto niet bekostigen of wat dan ook. Hij denkt absoluut niet rationeel.