Jan 72 geworden

Vanmorgen vroeg wakker een beetje tv en toen kwam Jannick. Dus ik vroeg hem of hij koffie wilde maar nee hij wilde weten of ik mee ging naar de 2e hands beurs. Oh helemaal vergeten dus Jan gevraagd of hij ook wilde en ja dat wilde hij. Dus gingen we met eigen auto anders was ik meegereden met de familie. Ontbijten en op weg want 10 uur ging het open. Dit keer heel veel kinderkleding en zo waar vond ik 2 autootjes voor Sabrina en 2 tiptoi dieren , een krokodil en een grote tyranosaurus. Tot nu toe nog nooit 2e hands dieren gevonden. Ik betaalde 4 euro perstuk en dat is best goedkoop want de tyrannosaurus kost 20 en de krokodil 10 euro.
Theresa had van mama een doosje met een elfje gekregen dus weer eentje erbij , het werd thuis ook gelijk weer allemaal uitgestald. Want thuisgekomen vierden we dat Opa jarig is. Hij kreeg een chocoladetaart en een kaart en de taart was heerlijk met grote stukken chocolade erin. Na de koffie gingen ze allemaal weer.
Jan werd gebeld door Ria en door Bianca. Hij zegt dan niet dat hij weer het ziekenhuis in gaat van de week.
Dan heb ik het eten gemaakt , een beetje later want na een stuk taart heb ik wel even genoeg. Dan toch op het balkon in de zon gegeten. Dan is het dik 25 graden en er was geen wind.
Ik hoop dat deze pc het blijft doen want deze is eigenlijk heel erg kapot dus moet blijven staan waar die staat en niet dicht doen want het schermdeel is aan een kant totaal afgebroken. Maar zo lang ik geen nieuwe voeding heb kan ik de ander niet gebruiken en er zit best veel fotomateriaal op. Dennis ik heb je mail gestuurd met de fotos van de voeding en zo..

Van harte gefeliciteerd Jan. Gr Rob en Anja

Anja 2019-04-08 13:08:50

Jan van hart gefeliciteerd met je verjaardag. Stuur een foto wat je nodig hebt voor je pc misschien heb ik wat in mijn doos met ladekabels liggen

Marjanne 2019-04-08 13:39:08

Ha Jan, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag ! Groet

Haje 2019-04-08 17:05:48

beetje aan de late kant Jan, maar toch willen we je heel hartelijk feliciteren met je 72 ste verjaardag, en we hopen dat je er een super gezellige dag hebt gehad, veel liefs van ons uit Holland, Ruud,Christina,Cherique,Scarlett en Delano