Het kan nog slechter , heb ik Covid opgelopen.

Nederland, leiden

Ik voelde mij vandaag na het opstaan ziek, ik hoest , ik heb koorts verstopte neus en daardoor hoofdpijn en geen smaak meer. We waren naar Zoetermeer gegaan en het eerste wat Nance zei jij hebt covid, test gemaakt en het kon niet duidelijker dus covid, Ik heb van Nance gelijk een medische mondmasker gekregen en een stapel mee naar huis. Een doos paracetamol en neusdruppels , Vanavond heb ik voor het eerst vandaag wat gegeten en dat proefde ik weer wel. Ik heb het erg koud, Vanavond Jannick gesproken en thuis had iedereen getest en iedereen negatief dus het lijkt erop dat ik het hier heb opgelopen.
Ik zou het precies halen met die 5 dagen dus kan ik wel de crematie bijwonen. Donderdag is de crematie om 12 uur in Zoetermeer. Ik kan helaas nu niet naar haar toe gaan.

Heel veel beterschap Nicolette. Gelukkig dat thuis iedereen negatief is, zorg nu goed voor jezelf, het kan ook zijn dat je het hebt opgelopen in de trein of op de perrons bij het overstappen. Heeft Nance zich ook getest?

Christina 2022-12-11 04:47:57

Sterkte Nicolette. Duim voor je dat je donderdag weer opgeknapt bent.