De helft van het weekend weer voorbij

Vanmorgen om 7 wakker en blijven dommelen tot Theresa kwam vragen of ze konden ontbijten. Dan opgestaan en tafel gedekt en met elkaar gegeten. Dan allemaal douchen en aankleden en ondertussen zitten we allemaal weer in de huiskamer. Theresa met haar huiswerk wat we gisteren niet voor elkaar kregen omdat we de codes niet wisten maar die toch ergens waren opgeslagen. Straks komt Mark een vriend van Jannick en gaan ze spelen met de Switch.
Dan ergens om 11 kwam Mark en Jannick en Theresa verdwenen naar beneden. Ik met Jan even boodschappen doen en dan eten gekookt voor ons allemaal. Gezellig met zijn allen aan tafel. Ik had pitabroodjes gevuld met Gyros, salade en er knoflooksaus bij gemaakt en was zaziki, salade en patat. Zelfs Theresa at een heel pitabroodje gevuld en dan ook nog patat op. Die past straks niet meer door de brievenbus bij haar moeder . Na het eten heeft Jannick een berekening voor Mark doorgevoerd in Exel en die doorgesproken met hem. Dan gingen ze weer met zijn drieeen spelen. Het is zo´n gek gezicht als je ze ziet zitten en allemaal van die rare bewegingen maken.
Theresa kan het niet winnen van die 2 volwassenen maar speelt vol overgave mee.
Het weer is alweer niks ondertussen stormt het en de wind loeit om het huis , eerst ook in huis maar nu ook het raam in de slaapkamer maar dicht gemaakt. Zo de kachel maar weer aanmaken want het is in de avond frisjes.

Bij ons wordt het de komende week schitterend weer. En we gaan verder versoepelen. Het wordt hier nog wat.

Liduina 2021-05-29 16:54:05

Het is hier sinds gisteren lekker weer. Voor het eerst dit jaar op een terras gezeten. Tot 20.00 uur in het zonnetje. Heerlijk!