Week begonnen

Vanmorgen rondom 7 wakker en opgestaan. Jan om 8 wakker gemaakt. Een beetje ongewoon maar ik ga vandaag naar Christine. Morgen is het Maria´s hemelvaart en een vrije dag. Meli en Jannick houden vandaag ook vrij en gaan morgen beide bij IPC werken. Dan zijn de meiden bij ons. Het is gelijk al super zonnig en het wordt nog warmer dan gisteren.
Jan heeft mij gebracht en gehaald. WE zijn doorgereden naar Prenten daar de was uit de droger er eentje in gedaan en de wasmachine weer aangezet. Dan naar huis gereden. Het is echt snikheet. Middageten gemaakt en al vast wat aan het eten voor morgen gedaan.
Aanvaring met Jannick gehad. Ik vind als er speelgoed van de kinderen wordt verkocht dan is het geld voor de kinderen. Zij hebben het voor verjaardag, sinterklaas of kerst gekregen. Hij vindt dat hij dat kan gebruiken voor de kamer die hij voor Theresa beneden wil maken. Dan stuurt hij later Theresa en die zegt ik moet het van Papa aan jou vragen maar ik vind het goed. Ik heb haar gezegd wat ik tegen Jannick heb gezegd maar dat ze maar moet doen wat ze zelf wil en ze ging weer. Komt Jannick kwaad boven omdat Theresa beneden zit te huilen. Om de chantage kompleet te maken heeft hij het internet voor ons boven uitgezet.
Ik verander mijn mening niet. Dan belt hij vanmiddag en vraagt aan mij of ik morgen nog wel op Sabrina wil passen en ik heb hem gezegd dat hadden we toch afgesproken. En dat ik eigenlijk met beide kinderen naar de Schwartzsee en de Breitlahnalm wilde gaan. Dus hij vraagt nog aan Theresa of ze mee wil of dat ze met Jannick mee gaat. Ik verander niet wat ik afspreek en doe niet aan kinderachtige chantage praktijken.
Dan met Jan naar de apotheek. Mijn medicijnen waren er niet. Dus woensdag nog een keer aanvragen. Er is altijd wat.
Ik kan met mijn telefoon internet gebruiken maar ik kan geen netflix disney of wat dan ook kijken.

Inderdaad erg kinderachtig Jammer dat hij dat zo doet ik had hem volwassener ingeschat🤷‍♀️🤷‍♀️ Draait wel weer bij.