Het wordt Landhaus Georg

Sonntag 7.Juni
Bijna langweilig opnieuw een bloedhete dag. Ondanks dat het gisteravond er naar uit zag dat er een bij zou komen , we zagen het aan alle kanten maar het trof ons niet.
Heb vandaag gewoon mijn dag niet en voel me …..........................T-
Leuke video van Jula gekregen wat me wel weer opvrolijkte.
Buiten ontbeten , tussen de middag bij Ingrid en Jannick in de tuin gegeten.
Vandaag is Landhuis Georg vast gelegd voor de trouwerij, helaas wil de gemeente Gröbming niet op locatie trouwen met als reden dat er een keer iemand van de berg af is gevallen maar wat kan er mis gaan in de tuin , je kan ook van de trap van het stadhuis vallen.
12 uur is voor de genodigden het gemeente huwelijk en om 13 uur is het kerkelijke huwelijk openbaar in de katholieke kerk hier in Gröbming . De genodigden hebben een grilmaaltijd buiten in de tuin of anders binnen in het Landhuis en er komt een feestavond erna met muziek.

In de avond kwam eindelijk de langverwachte bui met regen en onweer , het is nog maar net begonnen en nu maar hopen geen hagel of problemen.