Niets bijzonders

Vanmorgen even na 7 wakker en een poos tv gekeken. Dan katten eten geven , ontbijt en douchen. Nu kwart voor 10 en de dag maakt een aanvang. Het is soms heerlijk om even niets te moeten. het is opnieuw super zonnig en blauwe lucht en het is nu al 12 graden. Een paar dagen terug hadden we dat onder nul. Ik ben gisteren begonnen met het jaar 1990 en ben gisteren geeindigd bij 1993. Gewoon alles doorgaan en de eventuele ontbrekende fotos erbij te zoeken. Alles van daar voor heb ik bijna niet. Het was nog met normale fotorollen en de negatieven heb ik niet meer en wel een map met wat negatieven maar die kan je niet meer af laten drukken en via internet kost het heel veel geld. Er ligt nog veel werk voor mij.
Jannick kwam een koffie drinken altijd gezellig.
Tussendoor middageten gemaakt en gegeten met Jan en we hebben Pizzabroodjes gegeten en ik had nog wat Brezels gebakken.
Verder de hele middag met de fotos bezig geweest en ik ben nu ergens 1995.
Nog 2 fotos van zijn feestelijke afsluiting van zijn eerste week op school als ik het goed heb begrepen.