Dat was een lange dag

Vandaag alles in de morgen normaal al heel vroeg kwam Jannick koffie drinken en bespreken hoe en wat. Ze zouden eigenlijk op Theresa na naar Liezen gaan maar Sabrina had koorts en was behoorlijk ziek. Dus hij vroeg of ik Sabrina ook kon hebben want ze moesten wel keukens kijken anders was de actie afgelopen. Dus ok en even later kwam Sabrina. Die wilde niet bij Opa en niets van Theresa hebben alleen bij Oma tegenaan liggen. Dus ik op mijn bureaustoel en zij liggen. Dat heb ik vol moeten houden tot ze om 15 uur weer thuis kwamen. Gelukkig kreeg ik haar in de morgen wel 1 1/2 uur in haar bedje om te slapen. Maar in de middag ben ik in bed gekkropen met haar want mijn rug wilde niet meer en dat vond ze ook goed op mijn buik liggen. Het eten tussen de middag wat in de airfryer gedaan want tijd om te koken had ik niet dus konden we wel wat eten. Gebakken leverkaas en parijse aardappeltjes.
Ik was blij toen ze thuis kwamen en ja ze zijn in principe geslaagd nu kijken of ze het financieel rond kunnen breien want het is best heel veel geld.
Het was al zo laat dat ik geen fut meer had om de deur uit te gaan ook al scheen de zon maar het was koud met heel veel wind ondertussen.
Dan kwam Theresa weer boven en vroeg mag ik komen slapen en wij ok. Even later kwam ze weer brullend boven, ik mag niet van Mama dus ik haar gezegd van ons mag je maar dat moet je wel met Mama bespreken. Dus weg was ze weer en even later toch met een lach terug en nog even later Jannick of ze echt mocht komen slapen want hij dacht dat we er wel even genoeg van zouden hebben. Maar ach slapen heb je normaal gesproken geen last van.