Waarschijnlijk laatste mooie dag

Vanmorgen om 8 wakker, gisteravond wilde ik graag the team op Netflix afkijken en tja dan was het half 1. Maar goed geslapen. Alle ochtend dingen en wat opruimen. Verder de hele ochtend faulenzen. De weersomslag zit al in de lucht. Vanmorgen nevelig en u nog niet helemaal helder . Er is sneeuw voorspeld en dat is niet meer wat ik wil. Helaas heb ik geen enkele invloed .
Het bleef terug getrokken en het was in de morgen maar 4 graden en het werd op het balkon nog even 19 maar geen zon.
Ik kreeg een berichtje dat gisteren Diane opnieuw Oma is geworden van een 3e kleindochter Roxy Jane en Jordy dus voor de 3e keer oom. Dat zijn de krenten in de pap.
Middageten gemaakt, snijboontjes, friet en Schnitzel met Preiselbeeren.
In de middag vooral bezig geweest met de fotos. Ben nu richting het jaar 2000. Tussendoor 2 wassen gedaan en de vaatwasser gevuld.leeggehaald en weer gevuld.
Eind van de middag kwamen Meli en Jannick koffie drinken en brachten 2 kilo dure koffiebonen mee. Zij hebben geen bonenmachine dus ik trof het. Had Jannick gekregen , hij moest in Ramsau een woning leegmaken van een oude dame , man gestorven en zelf geen landmens dus terug naar de stad. Niet onbemiddeld en ze mochten dingen meenemen . De koffie is nog tot 2022 en 2023 dus echt wel nieuw voor er mensen zijn die aan hun Oma denken. Die van mij daar vonden we van alles in de kasten .
Na het koffie drinken gingen ze weer.